Firma » Reklama

Historia reklamy - od starożytności do nowoczesności

Historia reklamy - od starożytności do nowoczesności
Zobacz więcej zdjęć »
Reklama zmieniała się przez tysiące lat. A istniała już od momentu, kiedy pojawił się handel. Czyli praktycznie od zawsze. Przez wieki ewoluowała razem z człowiekiem. Dzisiaj mamy taki natłok reklam, że spotykamy ją co chwilę, na każdym kroku. Sprawdź czy reklama jeszcze czymś Cię zaskoczy.

Początki reklamy

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Zacznijmy może od tego, czym w ogóle jest reklama. To informacja, która ma na celu zachęcenie do nabycia towarów lub usług. Pierwsze reklamy pisemne pojawiały się już w czasach starożytnych, wtedy pojawiały się napisy na ścianach, szyldy. Natomiast na starożytnych rynkach, handlujący wykrzykiwali co mają do sprzedania i zachwalali swoje produkty. Prawdziwa rewolucja w reklamie na hurtową skalę miała miejsce w 1450 roku, kiedy to Gutenberg wynalazł druk. W pierwszych gazetach pojawiły się ogłoszenia. Dopiero w 1614 roku Anglia wprowadziła pierwsze regulacje prawne dotyczące umieszczania reklam. Z czasem reklama ewoluowała i zagościła również w radiu i telewizji. Natomiast reklama w internecie zaczęła funkcjonować razem z gwałtownym rozwojem internetu, czyli od 1990 roku. Firmy, a później sklepy internetowe potrzebowały reklamy. Od tamtego czasu wielka machina ruszyła i działa do dziś. Osoby zajmujące się reklamą w internecie wciąż się głowią, aby jej skuteczność była jak najlepsza.

Co jest ważne w reklamie internetowej

Reklama w internecie daje nam szerokie możliwości. Dzięki temy rozwiązaniu strona internetowa sklepu oraz przedsiębiorstwa może cieszyć się coraz większym zainteresowaniem. Tym samym przybywa nam potencjalnych klientów.

Pozyskiwanie klientów

Żeby pozyskać nowych klientów musimy w jakiś sposób ściągnąć ich z różnych części Internetu na naszą stronę. Firma Strategon ma na to kilka sprawdzonych sposobów. Ważne jest to, aby taka reklama była subtelna, nie nachalna i trzymała odpowiedni poziom. Działamy kompleksowo, efektywnie oraz transparentnie.

Odpowiednia kolejność działań

Według różnych definicji reklama powinna najpierw tworzyć markę, pobudzać zainteresowanie potencjalnych klientów, a dopiero później wzbudzać chęć posiadania danego produktu. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Marlena189

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »