Technologie » Telekomunikacja
Holenderski kontrakt Ericssona
Na mocy umowy Ericsson dostarczy KPN innowacyjne i elastyczne, kompleksowe rozwiązanie do zarządzania i dostarczania spersonalizowanych reklam, które mogą być wyświetlane na ekranach telefonów komórkowych lub innych urządzeń.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Usługa pozwoli KPN dostarczać reklamy oparte na preferencjach konsumentów do indywidualnych użytkowników sieci poprzez strony w mobilnym Internecie oraz różne serwisy z wiadomościami. Reklamy mogą być personalizowane w oparciu o preferencje każdego z użytkowników . Agencje reklamowe mogą tworzyć i utrzymywać kampanie reklamowe poprzez narzędzia do tworzenia raportów.
KPN wprowadzał już pilotażowe usługi mobile advertising z głównymi reklamodawcami i obecnie testuje je dalej. Firma jest zaangażowana w wykorzystywanie wiadomości opt-in (wiadomości z reklamami rozsyłane masowo do użytkowników, którzy wyrazili na to zgodę) zgodnie z prawnymi regulacjami i poszukuje właściwych programów motywacyjnych. W maju 2008 roku KPN wprowadził komercyjnie pierwsze usługi typu mobile advertising.
Patrick Kuijsters, marketing direktor KPN Mobile powiedział, „KPN jest dumny z ogłoszenia strategicznego partnerstwa z firmą Ericsson. Platforma Ericsson odpowiada oczekiwaniom KPN w zakresie dodawania odpowiednich reklam od operatora mobilnego do użytkownika końcowego, w których mailing opt-in odgrywa decydującą rolę. Wizja KPN oznacza redukcję strat ogłoszeniodawców w zakresie wydatków na media i dostarczanie ofert odpowiadających żądaniom odbiorców. Ericsson jest cennym partnerem w realizowaniu tej wizji i chce pomóc KPN kształtować ten rozwijający się rynek."
Mobile advertising jest rozwijającym się medium, które wspiera nowe modele biznesowe z obiecującymi prognozami na sukces. Urządzenia mobilne, jako najbardziej personalne medium, oferuje możliwości dla tych nowych modeli biznesowych."
Nils de Baar, prezydent firmy Ericsson w Holandii powiedział, „Utrzymywanie serwisów jest rosnącym segmentem w firmie i jesteśmy zadowoleni, że możemy współpracować w wyszukiwaniu nowych możliwości działania w środowisku multimedialnym. Podkreśla to naszą siłę jako lidera usług telekomunikacyjnych i nasze zaangażowanie w walkę o pozycję lidera w obszarze multimediów."
Utrzymywanie serwisów jest częścią port folio firmy Ericsson i jest to oferowany przez firmę model biznesowy, który pozwala klientom prosto, efektywnie kosztowo i szybko wdrożyć i uruchomić usługi podczas gdy Ericsson bierze odpowiedzialność z integrację systemów i codzienne zarządzanie kompleksowych usług.
Ericsson jest wiodącym na świecie dostawcą usług i serwisów dla operatorów telekomunikacyjnych. Będąc liderem rynku technologii komórkowych 2G i 3G, dostarcza usługi komunikacyjne i zarządza sieciami, które służą ponad 195 milionom użytkowników. Portfolio firmy zawiera infrastrukturę sieci stałych i mobilnych, Internet szerokopasmowy oraz rozwiązania multimedialne dla operatorów, firm i deweloperów. Spółka Sony Ericsson zapewnia konsumentom spersonalizowane telefony komórkowe.
Ericsson realizuje wizję „komunikacji dla wszystkich" poprzez innowacje, technologie i zrównoważone rozwiązania biznesowe. Firma jest obecna w 185 krajach, w 2007 roku ponad 70.000 pracowników wygenerowało dochód wysokości 27,9 miliardów USD (189 miliardów SEK). Założona w 1876 roku z siedzibą w Sztokholmie w Szwecji, firma Ericsson jest obecna na giełdach Sztokholmu i NASDAQ.
Aby uzyskać więcej informacji zapraszamy na strony www.ericsson.com lub www.ericsson.mobi
Informacja na temat operatora KPN
KPN jest wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych oferującym klientom telefonię przewodową i bezprzewodową, Internet oraz telewizję. Klientom biznesowym KPN dostarcza usługi głosowe, Internet i przesyłanie danych a także w pełni zarządzane, prowadzone na zasadzie outsourcingu rozwiązania ICT. Zarówno w Holandii jak i międzynarodowo KPN dostarcza usługi sieciowe firmom trzecim, włączając w to operatorów i dostawców usług. W Niemczech i Belgii, KPN oferuje klientom również za pośrednictwem swoich operatorów mobilnych.
O ofercie managed services firmy Ericsson
Ericsson posiada najbardziej obszerną ofertę w zakresie zarządzania siecią telekomunikacyjna klienta (managed services). Oferta ta obejmuje usługi począwszy od zaprojektowania, budowy, operowania, bieżącego zarządzania siecią klienta, włączając w to usługi dla użytkownika końcowego, systemy wsparcia dla biznesu do zapewniania pokrycia sieci oraz zwiększanie przepustowości sieci na żądanie.
Jako niekwestionowany lider w zarządzaniu sieciami telekomunikacyjnymi klientów Ericsson począwszy od 2002 roku oficjalnie ogłosił ponad 100 kontraktów managed services z operatorami na całym świecie. W ramach zawartych dotychczas kontraktów Ericsson zarządza sieciami, które łącznie obsługują ponad 195 milionów abonentów na całym świecie.
Komentarze (0)