Technologie » Internet

HONKI Digital Agency i Bidlab dla branży budowlanej

HONKI Digital Agency i Bidlab dla branży budowlanej
Zobacz więcej zdjęć »
Agencja digitalowa HONKI odpowiada za kompleksową obsługę marki Twinson w Internecie. Do współpracy została zaproszona agencja mediowa Bidlab, która zajęła się planowaniem i zakupem mediów.

Idealnytaras.pl oraz tarasy-twinson.pl to strony w pełni poświęcone tematyce związanej z budową nowego lub modernizacją istniejącego już tarasu. Serwisy są bazą praktycznych informacji oraz miejscem kontaktu z dystrybutorami materiałów z całej Polski.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Agencja digitalowa HONKI odpowiedzialna jest za całościową obecność firmy Twinson w Internecie. W jej skład wchodzą: przygotowanie serwisu WWW i jego rozwój, pozycjonowanie i content marketing oraz kampanie reklamowe - wizerunkowe i sprzedażowe.

Agencja mediowa Bidlab zajęła się planowaniem i zakupem mediów w Internecie. Kreacja reklamowa jest targetowana na użytkowników zainteresowanych tematyką budowlaną oraz remontem domu lub mieszkania. Równocześnie z kampanią display prowadzona jest także promocja w wyszukiwarkach.

Działania w sieci ukierunkowane są na pozyskanie wartościowego ruchu, który już przekłada się na pierwsze zapytania ofertowe, co jeszcze bardziej motywuje nas do działania – komentuje Tomasz Teodorczyk, CEO Bidlab.

Pierwszy etap kampanii rozpoczął się w lipcu, natomiast drugi ruszył na początku sierpnia. Wszystkie działania promocyjne są elementem długofalowej strategii reklamowej, której zakończenie planowane jest na koniec października tego roku.

Twinson jest częścią Inoutic/Deceuninck - światowego lidera w produkcji innowacyjnych systemów budowlanych przeznaczonych na okna, drzwi, elewacje i tarasy. Korzystając z najnowszych technologii, firma oferuje coraz bardziej komfortowe i funkcjonalne rozwiązania w budownictwie i architekturze.

Bidlab to agencja mediowa specjalizująca się w efektywnym pozyskiwaniu ruchu. Dzięki unikalnej strategii łączenia danych behawioralnych z dopasowanymi kontekstowo mediami, przy pogłębionej optymalizacji celów, Bidlab w istotny sposób obniża stratę mediową związaną z masowym zakupem reklamy display.

HONKI Digital Agency – agencja, która zajmuje się projektowaniem, wdrażaniem, integracją i rozwijaniem komunikacji z zakresu marketingu internetowego od 12 lat. Bada, analizuje i testuje zachowania użytkowników dla poznania ich preferencji, potrzeb i wiedzy.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »