Technologie » Telekomunikacja
HONOR rusza z kampanią świąteczną która pokazuje, jak technologia może połączyć bohaterów
Zobacz więcej zdjęć » |
Kim są niedocenieni bohaterowie?
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nowa kampania HONOR zadebiutowała właśnie na profilach marki na Facebooku oraz Instagramie. Jej głównymi postaciami są przedstawiciele zawodów, którzy przez wykonywane prace nie mogą spędzić czasu z rodziną. Tym samym firma przypomina o poświęceniu wielu osób pracujących w okresie świątecznym, pokazując jednocześnie, że technologia jest kluczem do utrzymania kontaktu z bliskimi.
Dla wielu z nas święta są okresem, w którym porzucamy codzienne obowiązki i poświęcamy czas rodzinie oraz bliskim. Niestety nie wszyscy mają na to szansę. Dlatego w naszej kampanii postanowiliśmy zwrócić uwagę na niedocenionych bohaterów, którzy w trakcie Bożego Narodzenia wykonują swój zawód. To właśnie oni dbają o nas każdego dnia, również wtedy, gdy my odpoczywamy – mówi Dorota N. Haller, Marketing, Communications & PR Director w HONOR Polska.
Podziękuj swojemu Niedocenionemu Bohaterowi
W ramach kampanii rusza też konkurs, w którym użytkownicy mediów społecznościowych mogą uHONORować swojego osobistego, Niedocenionego Bohatera wyjątkowym prezentem – smartfonem marki HONOR. Jest to świetna okazja do wyrażenia wdzięczności i podzielenia się swoimi historiami. Jak wziąć udział?
1. Znajdź post o Niedocenionych Bohaterach na oficjalnych profilach HONOR na Facebooku lub Instagramie.
2. Napisz w komentarzu, kto jest Twoją Niedocenioną Bohaterką lub Bohaterem i dlaczego?
Zgłoszenia będą przyjmowane od momentu opublikowania oficjalnego postu o Niedocenionych Bohaterach, do godziny 23:59 w dniu 22.12.2023. Dwa najlepsze wpisy, po jednym z Facebooka oraz Instagrama zostaną nagrodzone pakietem smartfonów HONOR Magic5 Pro i HONOR 90 dla zgłaszającego oraz jego Niedocenionego Bohatera. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w ciągu 7 dni roboczych, a wyniki konkursu zostaną opublikowane w mediach społecznościowych marki.
„Ta kampania to okazja dla nas wszystkich, aby docenić osoby wokół nas. To właśnie one potrafią sprawić, że Święta Bożego Narodzenia są jeszcze bardziej magiczna. Zachęcamy do dołączenia do marki HONOR w tegoroczne święta, aby powiedzieć swoim najbliższym »to HONOR być z Tobą«”- dodaje Dorota N. Haller.
Jakie zawody doceniamy?
W ramach kampanii marka HONOR postanowiła też sprawdzić, kim są dla nas niedocenieni bohaterowie. Na zlecenie marki zapytano Polaków „kogo wybrałbyś jako niedocenionego bohatera?”. Respondenci z 30 podanych zawodów, w odpowiedziach wielokrotnego wyboru, najczęściej wskazywali na: wolontariuszy (32%), nauczycieli (22%), sprzątaczki (22%), rolników (22%) czy pracowników opieki medycznej (22%). Możemy im przypisać wiele zasług, jednak zdarza się, że zapominamy o wysiłku i poświęceniach, jakie wkładają w swoją pracę. Właśnie dlatego marka HONOR dedykuje im swoją nową kampanię.
Nadesłał:
krzbrodo
|
Komentarze (0)