Technologie » Telekomunikacja

Hosted Contact Center czyli wzrost sprzedaży i profesjonalna obsługa klientów bez inwestycji

Hosted Contact Center czyli wzrost sprzedaży i profesjonalna obsługa klientów bez inwestycji
Zobacz więcej zdjęć »
Uruchomienie Contact Center nie wymaga już inwestycji w drogie systemy, sprzęt i nowych specjalistów. To nowość w branży Call Center: multimedialne Contact Center (w modelu SaaS), które w zintegrowany sposób obsługuje połączenia telefoniczne inbound oraz outbound, email, sms, fax, czat i video.

Hostowane Contact Center Cludo to profesjonalne rozwiązanie dla każdej firmy, która dba o wysoką jakość obsługi swoich klientów i której zależy na zwiększaniu wartości oraz optymalizacji kosztów i procesów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Nowoczesne rozwiązanie już rewolucjonizuje rynek Call i Contact Center. Jest bezpieczne – oferuje redundantny system monitorowany 24/7 a SLA jest na poziomie do 99,9%. 

 

Oszczędne – firma nie inwestuje (często już na samym początku) w zaawansowane systemy, sprzęt i nowych specjalistów. Aspektem, który zasługuje na podkreślenie jest to, że w modelu chmurowym nie jest potrzebne posiadanie serwerowni teleinformatycznej na potrzeby contact center. Firmy nie muszą inwestować w drogie systemy klimatyzacyjne do schłodzenia sprzętu teleinformatycznego ani w rozbudowę sieci elektrycznej niezbędnej do jej zasilenia.

Firma nie musi ponosić stałych kosztów utrzymania infrastruktury. W przypadku modelu chmurowego firma płaci wyłącznie za ilość wykorzystanych w danym miesiącu stanowisk. Ze względu na to, że jest to usługa, koszty księgowane są w 100% a nie częściowo. 

Skalowalne – umożliwia elastyczne, samodzielne zwiększanie i zmniejszanie ilości stanowisk według potrzeb biznesu, co jest korzystne dla projektów realizowanych sezonowo, z różnym natężeniem w ciągu roku. 

Szybkie – wdrożenie systemu jest możliwe już w 2 tygodnie, ponieważ nie trzeba czekać na sprzęt, którego dostarczenie może trwać 2 miesiące. Szybkość przejawia się również w samodzielnym uruchamianiu nowych kanałów kontaktu z klientem. 

Rynek stale poszukuje rozwiązań typu cloud, które spełniają wymogi bezpieczeństwa, oszczędności, skalowalności i szybkości, jednocześnie oferując zaawansowane funkcjonalności, możliwość profesjonalnej obsługi klientów i wzrostu przychodów firm.

 Więcej informacji: www.cludo.pl

 





Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Cludo Contact Center
http://www.cludo.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »