Technologie » Komputery
HP liderem w raporcie IDC MarketScape poświęconym usługom zarządzania drukiem
IDC, niezależna i globalna firma specjalizująca się w dostarczaniu badań na temat rynku IT, przeprowadziła analizę i ocenę dostawców, w efekcie której uznała, że HP Managed Print Services (MPS) utrzymuje wiodącą pozycję, uzyskując wysokie oceny za strategiczny kierunek i potencjał oferty.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Czołowa pozycja HP, jak podkreślono w raporcie, wynika z kompleksowej strategii, zmierzającej do zapewnienia jednolitych standardów w biurze, a także w zewnętrznym środowisku druku i przetwarzania obrazu. Szerokie portfolio jest wzbogacane o takie rozwiązania i mechanizmy jak HP ePrint, Open Extensibility Platform (OXP) oraz oprogramowanie sprzętowe FutureSmart. Dzięki takim innowacjom klienci HP mogą wygodnie drukować w podróży, z łatwością aktualizować i zarządzać swoimi urządzeniami wielofunkcyjnymi i drukarkami, a także rozbudowywać ich potencjał o najnowsze rozwiązania i aplikacje.
„Rozwiązania pozwalające drukować mobilnym pracownikom, a także bezpieczna i stabilna infrastruktura druku przyczyniły sie do naszego znacznego wzrostu na rynku MSP w zeszłym roku” – powiedział Bruce Dahlgren, starszy wiceprezes, Managed Enterprise Solutions, Imaging and Printing Group, HP. „W przyszłości o tym, kto będzie liderem rynku, będzie decydować zdolność do rozwijania partnerstwa bazującego na doradztwie i koncentrującego się na upraszczaniu najbardziej złożonych procesów biznesowych oraz zarządzaniu dużą infrastrukturą druku.”
Dotychczas HP kierowało usługi MPS głównie do korporacji i dużych przedsiębiorstw, jednak obecnie, dzięki przejęciu firmy Printelligent, będącej dostawcą usług zarządzania drukiem, HP powiększa swój zasięg i oferuje światowej klasy wiedzę z zakresu sprzedaży, usługi i zarządzania drukiem także małym i średnim firmom, czyniąc to za pośrednictwem wybranych partnerów biznesowych.
„HP jest liderem światowego rynku zarządzania drukiem. Ma bardzo solidną ofertę, obejmującą doradztwo zmierzające do optymalizacji infrastruktury druku i przetwarzania dokumentów, zarówno w środowiskach rozproszonych, jak i scentralizowanych, w skali tak małych i średnich przedsiębiorstw, jak i korporacji” – powiedziała Angèle Boyd, wiceprezes grupy i dyrektor generalna, Imaging/Output Document Solutions and Small and Medium Business, IDC. „HP odpowiada na szerokie spektrum potrzeb z zakresu druku, przetwarzania obrazów i dokumentów w organizacjach, koncentrując się przy tym mocno na intensywnych przepływach dokumentów w konkretnych branżach.”
Informacje o raporcie IDC MarketScape
Model analizy dostawców IDC MarketScape został zaprojektowany w taki sposób, aby zapewniał przegląd siły konkurencyjnej dostawców ICT (technologie informacyjne i komunikacyjne) na danym rynku. W metodologii badawczej wykorzystuje się rygorystyczne punktowanie, bazujące zarówno na kryteriach jakościowych, jak i ilościowych. W efekcie powstaje pojedynczy, graficzny obraz pozycji każdego dostawcy na konkretnym rynku. IDC MarketScape zapewnia jasne ramy, dzięki czemu można w merytoryczny sposób porównywać ofertę produktów i usług, potencjał i strategie, a także obecne i przyszłe czynniki sukcesu rynkowego dostawców rozwiązań informatycznych i telekomunikacyjnych. Dzięki tym opracowaniom nabywcy technologii zyskują całościową ocenę silnych i słabych stron swoich obecnych i potencjalnych dostawców.
O HP
HP tworzy nowe rozwiązania technologiczne, które mają znaczący wpływ na życie ludzi, biznes i społeczeństwo. Jako największe na świecie przedsiębiorstwo z branży zaawansowanych technologii, HP dostarcza szerokie portfolio produktów, obejmujące drukarki, komputery osobiste, oprogramowanie, usługi i infrastrukturę informatyczną. Więcej informacji na temat HP (NYSE: HPQ) można znaleźć pod adresem http://www.hp.com.
(1) IDC, Worldwide Managed Print Services 2011 Hardcopy Vendor Analysis Study, dok. nr 232135, grudzień 2011.
Nadesłał:
HP
|
Komentarze (0)