Motoryzacja » Moto Serwis
Hyundai promuje model KONA z trzema różnymi rodzajami napędu
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Koreański producent samochodów wystartował z kampanią promującą wyprzedaż modelu KONA z rocznika 2019. W zależności od potrzeb klienta producent oferuje model w trzech różnych wersjach napędowych – KONA konwencjonalna, KONA Electric oraz KONA Hybrid. W ramach kampanii prowadzone są działania online oraz w TV – spoty 30’’ i 8’’. Za lokalizację i produkcję spotów TV odpowiada agencja Opus B, za zaplanowanie i zakup mediów oraz kreację digital odpowiedzialna jest agencja Havas Media.
Nadesłał:
PR Communication
|

Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)