Technologie » Komputery
IBM wzmacnia mobilną transformację w Alior Banku
Zobacz więcej zdjęć » |
Nowo zaprojektowana aplikacja Open Account to działające na iPadach narzędzie dla doradców detalicznych banku, zapewniające im zupełnie nowe możliwości interakcji z klientem i najwyższą jakość obsługi. Początkowo aplikacja Open Account zostanie zainstalowana na 230 urządzeniach iPad wykorzystywanych przez doradców Alior Banku w całym kraju. W pierwszej kolejności zostaną w nie wyposażeni pracownicy z oddziałów premium, a docelowo – wszyscy działający w obszarze bankowości detalicznej.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Open Account jest kolejną, po Trusted Advice, aplikacją z sukcesem wdrożoną przez Alior Bank i opartą o IBM MobileFirst na iOS, przeznaczoną dla bankowości mobilnej. W przeciwieństwie do Trusted Advice, stworzonej tylko z myślą o segmencie klienta zamożnego, Open Account będzie powszechnie wykorzystywany w relacjach z klientami bankowości detalicznej, sektora premium oraz bankowości dla firm.
Dzięki urządzeniom iPad pracownicy banku mogą wprowadzić szereg danych o kliencie, co pozwoli im na lepsze zrozumienie jego potrzeb i przygotowanie najbardziej odpowiedniej oferty. Aplikacja umożliwi przejście przez najważniejsze procesy, takie jak otwarcie konta, w tym rachunku prowadzonego w walucie obcej czy udzielenie kredytu. Rozwiązanie dodatkowo przyczynia się do znacznego ograniczenia dokumentacji papierowej w banku. Klient wszystkie materiały dostanie w wersji elektronicznej, a podpis pod umowami i zgodami może złożyć na iPadzie doradcy.
– Dzięki aplikacji Open Account robimy kolejny krok naprzód w naszej cyfrowej transformacji – mówi Tomasz Motyl, Chief Innovation Officer Alior Banku – Od początku naszej działalności sięgaliśmy po rozwiązania, które wyznaczały kierunek rozwoju branży finansowej w Polsce. Wdrażając Open Account, jesteśmy w stanie zaoferować zupełnie nowy standard obsługi klienta wszystkim korzystającym z bankowości detalicznej – dodaje.
– Rozwiązania mobilne, w tym IBM MobileFirst na iOS, są odpowiedzią na zmieniające się preferencje klientów, którzy coraz bardziej cenią większą wygodę i swój czas – mówi Paweł Filipowicz, Partner i Dyrektor działu IBM Global Business Services w Polsce i w Krajach Bałtyckich – Dzięki aplikacji Open Account bankierzy są w stanie obsługiwać klientów poza oddziałem, zapewniając im dostęp do usług praktycznie w dowolnym miejscu. W efekcie relacje z bankiem są bardziej bezpośrednie i korzystne dla obu stron – dodaje.
W ramach całościowej, cyfrowej transformacji banku, IBM i Alior współpracują nad przygotowaniem kolejnych dwóch aplikacji: Manage Pipeline i Branch Manager, również opartych o IBM MobileFirst na iOS. Ich wdrożenie jest planowane na początek 2017 roku.
Wdrożenie aplikacji Open Account zbiega się z otwarciem drugiego w Warszawie oddziału private banking, zlokalizowanego na 34. piętrze prestiżowego biurowca Warsaw Spire. Będzie to siódma tego typu placówka w Polsce.
Nadesłał:
IBM
|
Komentarze (0)