Rozrywka » Turystyka

IGHP rusza z kampanią „Hotel bez plastiku”

Zwiększenie świadomości hotelarzy na temat koniecznej redukcji plastiku w hotelach i zachęcenie do dzielenia się dobrymi praktykami jest celem kampanii „Hotel bez plastiku” zainicjowanej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego.

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego rozpoczęła w lipcu kampanię edukacyjną skierowaną do branży hotelarskiej w Polsce na temat sposobów redukcji plastiku w hotelach. – O szkodliwości plastiku i jego ogromnej ilości w środowisku mówi dzisiaj cały świat. Korzystając z pozycji największej organizacji samorządu w branży, chcemy zaapelować do hotelarzy o zmniejszenie ilości plastiku zużywanego w obiektach hotelowych. Jestem przekonany, że my, hotelarze, możemy zrobić wiele w tym zakresie, a wdrożenie nawet jednego rozwiązania wpłynie pozytywnie na nasze otoczenie – mówi Ireneusz Węgłowski, prezes IGHP.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W ramach akcji „Hotel bez plastiku” IGHP przygotowała dla hotelarzy bezpłatny poradnik zawierający 30 praktycznych wskazówek. Ekologiczne porady dotyczące sposobów zamiany plastikowych przedmiotów na bardziej przyjazne środowisku można zastosować w wielu hotelowych obszarach, m.in. w pokojach, gastronomii, housekeepingu, strefie wellness i SPA, w recepcji i w lobby, a także w dziale marketingu. 

Poradnik w wersji elektronicznej jest dostępny dla wszystkich hotelarzy na stronie internetowej Izby pod adresem https://www.ighp.pl/hotel-bez-plastiku-kampania-edukacyjna-ighp-dla-hotelarzy.Dodatkowo, akcja będzie wspierana działaniami komunikacyjnymi w kanałach IGHP w mediach społecznościowych – na Facebooku i na LinkedIn. Materiały dotyczące akcji zostaną wyróżnione hasztagiem #hotelbezplastiku.

- Niektóre hotele sieciowe mogą mieć już wypracowane standardy np. w zakresie eliminacji jednorazowych opakowań, plastikowych sztućców czy słomek. Z kolei rodzinne, niewielkie obiekty mogą realizować interesujący, autorski projekt ekologiczny. Dlatego zachęcamy wszystkich hotelarzy, również nienależących do IGHP, by dzielić się swoimi dobrymi praktykami i doświadczeniem. Warto uczyć się wzajemnie od siebie – dodaje Ireneusz Węgłowski.

Działania promujące społeczną odpowiedzialność biznesu są istotną kwestią dla IGHP. W kwietniu 2017 r. Izba podpisała zobowiązanie do przestrzegania, promowania i wdrażania wartości odpowiedzialnego oraz zrównoważonego rozwoju turystyki określonych w Globalnym Kodeksie Etyki w Turystyce. Jednym z ważniejszych wyzwań branży jest także przeciwdziałanie turystyce seksualnej. W tym celu IGHP zawarła porozumienie z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę, na mocy którego promuje wśród swoich członków „Kodeks Postępowania na rzecz ochrony dzieci przed wykorzystywaniem seksualnym w podróżach i turystyce” (The Code of Conduct).



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Goodflow

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »