Kultura, sztuka » Kultura
IKONA OZDOBIŁA MURY POLSKICH MIAST, CZYLI JAK HEINZ ŚWIĘTUJE SWOJE 150. URODZINY
Zobacz więcej zdjęć » |
Heinz, jedna z najbardziej znanych marek na świecie, tym roku obchodzi 150. rocznicę powstania. Z jednej strony kojarzy się z przywiązaniem do tradycji i niezmienności receptury i jakości, z drugiej - jest postrzegana jako ikona rewolucji i innowacji na rynku spożywczym. Aby uczcić kamień milowy w swojej historii, Heinz ozdobił muralami trzy polskie miasta. Zdjęcia i film, pokazujący ich powstanie, są już dostępne.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Urodzinowy streetart
Murale Heinz to inicjatywa w ramach kampanii #150latHeinz, której główną osią jest hasło „celebracja". Utrzymane w spójnej konwencji murale ozdobiły charakterystycznym dla marki czerwonym kolorem mury budynków w trzech polskich miast: Warszawy, Gdyni i Wrocławia. Główną bohaterką każdego muralu jest nic innego, jak kultowa szklana butelka ketchupu, której kształtu nie da się pomylić z niczym innym. I tak przy moście Grunwaldzkim we Wrocławiu zobaczymy toast wznoszony butelkami Heinza, a w Gdyni przy ulicy Morskiej - butelkę stylizowaną na szampana, obsypaną konfetti. Z kolei w sercu stolicy ketchup Heinz pojawił się na tle złotych balonów, obwieszczających wiek tej kultowej już marki. Autorem wszystkich trzech projektów, jak i ich wykonaniem w Warszawie i Wrocławiu, jest agencja GoodLooking Studio. W Gdyni wykonawcą muralu była firma Synergic.
Wrocław: https://youtu.be/vKKFmr-A1vE
Warszawa: https://youtu.be/jXu41ZiWVUM
Gdynia: https://we.tl/t-gWo8S6V1Q7
150 lat doskonałości, kreatywności i innowacji
Chociaż „ketchup Heinz" to jedno z tych haseł, które od razu przywołują konkretny obraz, a nawet smak, mało kto dokładnie zna historię powstania marki. Firma, założona przez zaledwie 25-letniego Henry'ego Heinz'a z Pittsburga, sięga korzeniami 1869 roku. Dzięki otwartości i kreatywności twórcy, a także wprowadzanym innowacjom, firma w szybko rozwinęła się w jeden z największych sukcesów w historii branży spożywczej. Heinz na stałe zagościł w kuchniach na całym świecie, stał się częścią wyposażenia astronautów NASA, a jedna z gwiazd współczesnej muzyki, Ed Sheeran, nawet wytatuował na swoim ramieniu etykietę „Heinz 57". Pomimo śmiałych posunięć i rewolucyjnych rozwiązań wprowadzanych w firmie na przestrzeni czasu, niektóre aspekty marki pozostały niezmienne. Od 150 lat ketchup Heinz jest produkowany z użyciem zaledwie pięciu składników, a jego receptura jest pilnie strzeżoną tajemnicą. W przeciwieństwie do murali - te na szczęście te możemy oglądać wszyscy.
Kontakt dla mediów:
Anna Ginter
MSL
anna.ginter@mslgroup.com | +48 608 392 756
Nadesłał:
MonikaMSL
|
Komentarze (0)