Zdrowie » Uroda
Ikoniczny zapach Angel świętuje 30 urodziny
Zobacz więcej zdjęć » |
Pionierem w tej misji został odważny i zmysłowy zapach Angel, który w tym roku obchodzi 30 urodziny. Marka celebruje je hipnotyzującą kampanią, mającą zachęcić wszystkie kobiety do śmiałego i odważnego wyrażania siebie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zniewalający i ponadczasowy zapach
Perfumy marki Mugler od wielu lat cieszą się uznaniem zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn. W 1992 roku powstał pierwszy damski zapach Mugler – woda perfumowana Angel, która zapoczątkowała całkowicie nową erę i zmieniła światowy rynek zapachów na zawsze. Odważny i ekstrawagancki jak na te lata zapach, stanowił konkurencję dla minimalistycznych i subtelnych perfum. Manfred Thierry Mugler, pragnąc stworzyć wyjątkową esencję dla kobiet, zrezygnował z powszechnych nut kwiatowych na rzecz orientalnych zapachów. Perfumy Angel nakreśliły drogę nieograniczonej przyjemności, bawiąc się czterema uzależniającymi składnikami najwyższej jakości: świeżą nutą kalabryjskiej bergamoty, ekstraktem z czekoladowej praliny oraz zmysłową nutą paczuli, kontrastującej z wyrazistą wanilią. Angel, balansując na granicy dekadencji, przyjemności oraz sensualności, przedstawia paradoksalną i wszechstronną wizję kobiecości, która teraz wydaje się być bardziej odpowiednia, niż kiedykolwiek wcześniej. Perfumy Angel były jednymi z pierwszych w kategorii „gourmand”, czyli zapachów o słodkich i smakowitych nutach, a jego ponadczasowy charakter potwierdza niesłabnąca do dziś popularność wśród koneserów wyjątkowych perfum.
« Chciałem, aby sensualność tego zapachu stała się tak ogromna, że zechcesz zjeść ukochaną osobę, która nosi zapach na sobie.” - Manfred Thierry Mugler
Gwieździsty symbol flakonu
Doceniany za odważną i kreatywną wizję Mugler, ubiera swoje zapachy w spektakularne butelki. Połączenie tradycyjnego rzemiosła i nowoczesnej technologii zaowocowało powstaniem wyjątkowego flakonu na miarę wizjonera. Rzeźbione ręcznie z niebieskiego szkła butelki w kształcie gwiazdy, sprawiają, że sylwetka opakowań jest unikatowa i ponadczasowa. Dzięki tysiącom drobnych załamań światło pięknie odbija się od szkła, sprawiając, że trójwymiarowa gwiazda mieni się w zaskakujący sposób.
Z pojawieniem się Angel w 1992, Mugler przywrócił dawną tradycję Fragrance Fountain. Pomysł fontanny Muglera został zainspirowany XVIII-wiecznymi fontannami perfumowymi, które często znajdowały się w domach osób z wyższych sfer, wypełniając wnętrza najlepszymi zapachami. Stanowiły też źródło do uzupełniania pustych flakoników perfumami. Dzięki przywróconej inicjatywie Mugler Fountain, gdy perfumy Angel, Alien lub Alien Goddess wyczerpują się, można zamówić ulubiony zapach w dużej butelce refill i samodzielnie uzupełnić własny gwieździsty flakon. Pozwala to nie tylko budować wyjątkową relację między marką a jej miłośnikami, ale także pozytywnie oddziaływać na środowisko.
7 wcieleń współczesnej kobiecości w kampanii urodzinowej zapachu Angel
Dziś, woda perfumowana Angel świętuje 30 lat odważnej i śmiałej kobiecości w swojej najnowszej kampanii. Poprzez ukazanie nieskończonych możliwości metamorfozy, kampania zaprasza kobiety do poszukiwania własnego „ja” i zachęca do odważnego wyrażania siebie. Dla Muglera zapach jest metamorfozą sztuki. Angel uwydatnia osobowość kobiety, dając jej odwagę oraz zachęca do czerpania przyjemności z tego, co robi. Wizję kobiecości wzmacniają spektakularne kreacje domu mody Mugler, które podczas kampanii są prezentowane aż przez 7 wyjątkowych postaci. Wśród nich znalazły się modelka Irina Shayk, poeta, aktywista i model Kai-Isaiah Jamal, artystka Nina de Lianin, aktorka i modelka Yilan Hua, reprezentantka pokolenia Z - Jazelle, modelka i artystka Raya Martigny oraz modelka Ariish Wol. Efekty współpracy będzie można zobaczyć w Polsce już w listopadzie. Niezwykłe zdjęcia pojawią się w Warszawie na nośnikach OOH, w spotach telewizyjnych oraz w ramach działań digital.
O marce
Mugler łączy silne akty kreatywności z nieskończonymi możliwościami. Świat Muglera jest niczym laboratorium eksperymentalności. Inspirowany wyobrażeniem i pchany do przodu poprzez kulturę, Mugler kultywuje awangardowe podejście i ciągłe poszukiwania innowacyjności. Łączy ze sobą stare i nowe technologie, wraz z wierzeniem w tradycyjne kompetencje, które mogą być przekazane poprzez niezwykłe kreacje. Alternatywne kultury, sztuka i humor serwowane są, aby uderzyć w istniejące konwencje, zdemokratyzować modę i zapachy oraz uczynić je platformą indywidualności i personalnego samozadowolenia.
Jeszcze na długo przed wejściem w social media, marka dbała o ciągłość komunikacji ze swoimi najbardziej lojalnymi klientami. Zapraszanie ich do przekazania swojej opinii, potrzeb i uczuć na temat domu mody to jedna z najbardziej znaczących inicjatyw Muglera w ciągu ostatnich 30 lat. „The Circle” buduje społeczność składającą się z życzliwych, różnorodnych i przepełnionych pasją kobiet. Dołączyć do klubu można za pośrednictwem strony internetowej Mugler.com lub za pomocą unikatowego kodu wydrukowanego na każdej z butelek zapachów.
Dziś, pod skrzydłami L’Oréal Group, Mugler jest pod przewodnictwem Sandrine Groslier i od 2018, dyrektora kreatywnego - Casey Cadwallader.
Perfumy marki Mugler, w tym kultowy zapach Angel, dostępne są w sieci perfumerii Douglas, Sephora oraz Notino.
Więcej informacji na temat najnowszej kampanii Angel udziela:
Agnieszka Kozak-Sanecka
PR Account Manager
Walk PR Sp. z o.o.
ul. Dzielna 60
01-029 Warszawa
M. +48 573 001 899
T. +48 22 379 25 51
Nadesłał:
walk_pr
|
Komentarze (0)