Firma » Biznes
Imago PR dla Europejskiego Kongresu Gospodarczego i firmy EMTEL
Zespół Imago PR odpowiada za komunikację Europejskiego Kongresu Gospodarczego po raz czwarty. Poprzednie działania komunikacyjne na rzecz największej imprezy biznesowej w Europie Centralnej prowadzone przez agencję zostały nagrodzone Złotym Spinaczem 2011 w kategorii PR produktu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zakres zadań agencji obejmuje m.in. komunikację z mediami w Polsce i za granicą, zarządzanie komunikacją wydarzenia w mediach społecznościowych, prowadzenie biura prasowego online i biur stacjonarnych podczas imprezy, współpracę z licznymi patronami medialnymi Europejskiego Kongresu Gospodarczego oraz rzecznictwo prasowe.
Projekt z ramienia agencji koordynuje Marta Stach, senior account manager
w Imago PR, pełniąca również obowiązki rzecznika Kongresu.
Kongres odbędzie się między 14 a 16 maja br. w Katowicach.
Równolegle, do grona klientów agencji dołączyła firma EMTEL, polski producent aparatury monitorującej parametry biologiczne pacjenta oraz sprzętu reanimacyjnego.
Konsultanci Imago PR będą odpowiedzialni za działania z zakresu PR korporacyjnego i produktowego oraz doradztwo strategiczne dla zarządu spółki.
Umowa z EMTEL została zawarta na czas nieokreślony. Działania dla spółki koordynuje Katarzyna Armatys – Wisniewska, account manager w Imago PR.
###
Informacje o Imago Public Relations:
Według rankingów Press i Warsaw Business Journal agencja Imago PR – powstała przed 14 laty – jest największą regionalną firmą public relations w Polsce.
W 2011 roku szóstym Złotym Spinaczem, najważniejszą branżową nagrodą w Polsce,
w kategorii PR Produktu zostały wyróżnione działania komunikacyjne na rzecz Europejskiego Kongresu Gospodarczego – największej imprezy biznesowej w Europie Środkowej
i Wschodniej.
W latach 2008 – 2010 projekty Imago PR zostały wyróżnione pięcioma statuetkami Złotych Spinaczy, dwukrotnie w kategorii „Komunikacja kryzysowa i/lub antykryzysowa” oraz w kategoriach „PR Korporacyjny” i „Kreatywność” oraz w kategorii „Public Affairs & Lobbing”.
Zrealizowane projekty w obszarze PR kryzysowego przyniosły też agencji dwukrotny udział w finale globalnego konkursu IPRA Golden World Awards w latach 2009 i 2010.
Specjalizacja agencji to zarządzanie sytuacją kryzysową, strategiczne PR i współpraca
z mediami.
Imago Public Relations jest jedynym przedstawicielem w Polsce Eurocom Worldwide - globalnej sieci firm PR oraz członkiem The Association of Communication Experts – międzynarodowej sieci niezależnych firm public relations.
Zapraszamy na stronę: www.imagopr.pl
Informacje o Eurocom Worldwide:
Zapraszamy na stronę: www.eurocompr.com
Informacje o The Association of Communication Experts:
Zapraszamy na stronę: www.the-ace.com
Nadesłał:
ImagoPR
|
Komentarze (0)