Gospodarka » Przemysł
Imago PR na rzecz Wschodniego Kongresu Gospodarczego w Białymstoku
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wschodni Kongres Gospodarczy 2014 w Białymstoku to dwudniowy cykl debat, spotkań i wydarzeń towarzyszących poświęconych najważniejszym dla gospodarki Polski Wschodniej kwestiom.
Agencja odpowiada za komunikację z mediami, prowadzenie biura prasowego w czasie wydarzenia, bieżącą współpracę z patronami medialnymi projektu oraz działania w mediach społecznościowych. Projekt z ramienia Imago PR koordynuje Marta Stach, Senior Account Manager, pełniąca funkcję rzecznika prasowego Kongresu.
Wschodni Kongres Gospodarczy odbędzie się w dniach 18-19 września br. w Białymstoku. Będzie okazją do zaprezentowania potencjału gospodarczego Polski Wschodniej oraz pokazania wschodnich regionów jako pośredników w relacjach między Wschodem i Zachodem Europy.
Organizator, Grupa PTWP, spodziewa się zainteresowania mediów z całej Europy. Tworząc platformę dyskusji o tym, co dotyczy dużej części Polski i pokaźnej części kontynentu, Wschodni Kongres Gospodarczy w Białymstoku wypełnić ma poważną lukę w publicznym dyskursie.
Wschodni Kongres Gospodarczy to drugi ogólnoeuropejski projekt Grupy PTWP, który wspiera Imago PR. Od 2009 r. agencja odpowiada za, nagrodzone Złotym Spinaczem, działania komunikacyjne związane z Europejskim Kongresem Gospodarczym w Katowicach (European Economic Congress).
Więcej informacji o Wschodnim Kongresie Gospodarczym w Białymstoku: www.wschodnikongres.eu
###
Informacje o Imago Public Relations:
Według rankingów Press i Warsaw Business Journal agencja Imago PR – powstała przed 16 laty – jest największą regionalną firmą public relations w Polsce.
W latach 2008 – 2013 projekty Imago PR zostały wyróżnione łącznie dziewięcioma statuetkami Złotych Spinaczy, dwukrotnie w kategorii „Komunikacja kryzysowa i/lub antykryzysowa” oraz w kategorii sektorowej „Przemysł, Transport, Logistyka”, a także w kategoriach „PR Korporacyjny”, „Kreatywność”, „Public Affairs & Lobbing”, „PR Produktowy” i „Event komercyjny”.
Zrealizowane projekty w obszarze PR kryzysowego przyniosły też agencji dwukrotny udział w finale globalnego konkursu IPRA Golden World Awards w latach 2009 i 2010.
Specjalizacja agencji to zarządzanie sytuacją kryzysową, strategiczne PR i współpraca z mediami.
Imago Public Relations jest jedynym przedstawicielem w Polsce Eurocom Worldwide – globalnej sieci firm PR oraz Automotive PR – sieci agencji public relations specjalizujących się w świadczeniu usług komunikacyjnych dla klientów branży motoryzacyjnej na większości kontynentów.
Zapraszamy na stronę: www.imagopr.pl oraz
www.facebook.com/ImagoPR
Dodatkowe informacje:
Imago Public Relations
T. 32 608 29 85, M. 609 808 119
E: m.stach@imagopr.pl
Nadesłał:
ImagoPR
|
Komentarze (0)