Gospodarka » Żywność
IMR promuje Wodzisław
Zobacz więcej zdjęć » |
Istniejąca na polskim rynku od ponad pięćdziesięciu lat spółka znana jest z dodatków piekarniczych, kulinarnych, deserów (wśród nich galaretek pastelowych i o nazwach kamieni szlachetnych, np. szafirowa, ametystowa, rubinowa) oraz dań gotowych. To już doceniana wśród konsumentów tradycja smaku i jakości wodzisławskich produktów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Nie tylko znanymi od lat produktami nasza firma się szczyci. Rozwijamy też wyroby nowoczesne, nowatorskie na rynku. Takimi są makarony Pesso, będące absolutną nowością. Makarony Pesso nie wymagają gotowania, wystarczy je zalać wodą zimną lub gorącą i są gotowe do spożycia – mówi Marian Oślizło, prezes Wodzisławia.
Nowe produkty, powstające dzięki nowoczesnym technologiom, stwarzają wiele możliwości rynkowych. Wodzisław przygotował cztery rodzaje makaronów Pesso: pszenny oraz pszenno – kukurydziany, -gryczany i -owsiany. Jednak, aby dotrzeć z informacją o ich zaletach do konsumentów, niezbędna jest promocja.
„Makarony bez gotowania Pesso, po pierwsze mają niespotykany kształt w postaci niewielkich symetrycznych kuleczek, a po drugie rzeczywiście są niezwykle proste w przygotowaniu. Oczywiście, nikt nie będzie jadł samego makaronu, więc należy go potraktować jako składnik wyjściowy do różnych dań. W naszej agencji od lat sami gotujemy i aranżujemy różne autorskie przepisy kulinarne. Stanowiące doskonałą inspirację makarony Pesso będziemy promowali jako znakomity składnik główny dań obiadowych, sałatek na zimno, czy nawet deserów. Wyobraźnia nie ogranicza smakowo potraw z makaronami Pesso” – podkreśla Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.
Wodzisław i IMR advertising by PR podpisały umowę na rok z możliwością przedłużenia. Promocja wszystkich produktów marki Wodzisław obejmie media drukowane i internetowe.
Komentarze (0)