Firma » Biznes
IMS opracowuje ZAPACH MARKI „EFFIE Awards” oraz wręczy na Gali nagrodę specjalną:„Zapach Zwycięstwa"
IMS, który na co dzień specjalizuje się w brandingu sensorycznym, przygotował dla konkursu unikatowy projekt „Zapach Effie". Na potrzeby tegorocznej Gali SKM SAR Effie Awards zaś powstaje nagroda specjalna: „Zapach Zwycięstwa".
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Euforia, satysfakcja, radość - według ankiet przeprowadzonych przez IMS z tymi uczuciami powszechnie kojarzy nam się zwycięstwo. Przy pytaniu o zapach zwycięstwa padały wielorakie odpowiedzi, od woni parującego asfaltu towarzyszącej pierwszym wiosennym deszczom po zapach czerwonego wina. Wśród wszystkich wypowiedzi, najczęściej powtarzającymi się cechami aromatu zwycięstwa były: intensywność, świeżość oraz czystość.
O uczuciach związanych z odniesieniem zwycięstwa z pewnością dużo wiedzą osoby, które zostały wyróżnione nagrodami Effie Awards, prestiżowego konkursu marketingowego cenionego na całym świecie. Od 47 lat na świecie, a także od 16 lat w Polsce Effie wyznacza standardy i trendy w komunikacji marketingowej i nagradza tych, którzy na tym polu odnieśli największy sukces. Specjalnie dla polskiej edycji Effie Awards organizowanej przez SKM SAR firma IMS skomponowała „Zapach Effie", element brandingu sensorycznego. - SKM SAR Effie Awards nagradza firmy i brandy, które prowadzą najbardziej efektywną komunikację z konsumentami, odnosząc sukcesy sprzedażowe i wizerunkowe. Marketing sensoryczny zajmuje w komunikacji coraz ważniejszy obszar - to nowe pole naszego zaangażowania emocjonalnego, budowania silnej emocjonalnej więzi odbiorcy z brandem, bo przecież węch, to jeden z naszych najważniejszych zmysłów. Chcieliśmy w komunikacji marki Effie wykorzystać zapach i branding sensoryczny, by wręczenie nagród Effie nie było jedynie doświadczeniem intelektualnym, ale również zmysłowym - mówi Anna Zimecka Project Director SKM SAR.
W procesie tworzenia aromatu wykorzystana została struktura wartości Effie, czyli: ambicja, inspiracja oraz sukces. Do każdej z tych wartości przyporządkowane zostały aromaty. Szypr reprezentuje ambicję. To zapach kojarzony z luksusem, elegancją i prestiżem. Perfumy na bazie aromatu szyprowego idealnie pasują do osób niezwykle ambitnych, dążących do celu, a tym samym najczęściej odnoszących sukces. Inspiracje odzwierciedla aromat drzewny, który jest stonowany i głęboki, a także dodaje energii oraz wiary we własne możliwości. Zapach sukcesu to woń cytrusów. To aromat, który zapewnia chłodzące i orzeźwiające doznania. Rezultatem tej kombinacji jest unikalny zapach kojarzony z elegancją, luksusem i tajemniczością - „Zapach Effie", który obie firmy zaprezentują na październikowej Gali SKM SAR Effie Awards.
Dodatkową atrakcją uroczystej Gali Effie będzie prezentacja stworzonego specjalnie na tę okazję „Zapachu Zwycięstwa". Na podstawie opinii i sugestii jurorów tegorocznej edycji SKM SAR Effie Awards skomponowana została mieszanka aromatu zwycięstwa. - Zapach Zwycięstwa jest taki, jak osoby, które odnoszą je w konkursie Effie: pełen dynamizmu i pasji - mówi Wojciech Grendziński, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Handlowy z IMS. - Marketing sensoryczny pozwala jeszcze silniej przeżywać emocje, stąd pomysł, by tegorocznych zwycięzców Effie nagrodzić dodatkowo dedykowanym specjalnie dla nich zapachem - dodaje specjalista.
Jak zatem pachnie zwycięstwo? Tego dowiemy się już 12 października.
Finalne efekty prac zespołu IMS zostaną zaprezentowane podczas Gali SKM SAR Effie Awards, która odbędzie się 12 października 2015 roku w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie. Podczas Gali wszyscy uczestnicy zapoznają się z „Zapachem Effie", a triumfatorzy poszczególnych kategorii otrzymają dodatkowo niepowtarzalny „Zapach Zwycięstwa".
Więcej informacji na temat IMS:
www.ims.fm
Dodatkowych informacji udzieli:
Marzena Żeligowska
+48 600 321 969
marzena.zeligowska@consultingandmore.pl
IMS S.A. -lider rynku wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w Polsce. Działając w segmencie mediów i nowoczesnych technologii wykorzystuje techniki umożliwiające skuteczne, efektywne biznesowo kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klienta. Nowoczesne rozwiązania marketingowe w dziedzinie marketingu sensorycznego oraz nowych mediów w miejscu sprzedaży obejmują trzy grupy usług:
• Audiomarketing - przygotowanie formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych przy użyciu Radia IMS;
• Digital Signage- produkcja i emisja przekazów reklamowych oraz treści wizerunkowo-informacyjnych na ekranach plazmowych;
• Aromamarketing - tworzenie indywidualnych projektów zapachowych, uwzględniających wizerunek marki oraz specyfikę miejsca sprzedaży.
Misją Grupy IMS jest wspieranie partnerów wiedzą i rozwiązaniami zdobytymi przez rozwijanie unikalnych kompetencji oraz inspirowanie do osiągania wymiernych efektów.
Nadesłał:
PŚ
|
Komentarze (0)