Firma » Praca

Inaczej mówimy, tak samo pracujemy

Inaczej mówimy, tak samo pracujemy
Zobacz więcej zdjęć »
„Spróbujmy się zrozumieć” to tytuł nowej społecznej kampanii informacyjnej, która 24 listopada zadebiutowała w ogólnopolskich stacjach TV oraz na platformach internetowych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Akcja stanowi podsumowanie wdrażania programu aktywizacji zawodowej Głuchych z uwzględnieniem potrzeb osób współpracujących z niesłyszącymi, trenerów, pracodawców, instytucji i przedsiębiorstw.

30-sekundowy spot telewizyjny pokazuje Głuchych przy pracy, promując hasło "Inaczej mówimy, tak samo pracujemy". Materiał kierowany jest przede wszystkim do środowiska pracodawców i instytucji rynku pracy, ale twórcy liczą również na szeroki oddźwięk społeczny.

– Chcemy zwrócić uwagę na rozwiązania, jakie wypracowano w ciągu kilku lat trwania projektu – mówi dr Urszula Załuska z Centrum Badawczo-Szkoleniowego Dobre Kadry – a także upowszechnić ideę efektywnej integracji na rynku pracy.

Telewidzowie spot obejrzą w głównych ogólnopolskich stacjach TV oraz związanych z nimi kanałach tematycznych. Kampania internetowa obejmie m. in. portale dla osób niesłyszących, komunikator Skype czy serwis Youtube. O programie więcej przeczytać można natomiast na stronie pracagluchych.pl.

Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

dobrekadry.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »