Firma » Reklama
Infinity Media z kampanią telewizyjną leku OTC Enterol
Zobacz więcej zdjęć » |
Kampania sponsorska leku Enterol nie jest pierwszą realizowaną w tym roku. Wcześniejsze działania prowadzone były od stycznia do marca 2016 roku, a lek promowany był za pomocą 15 i 30 sekundowych spotów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Obecna realizacja została zaplanowana na okres od 16 czerwca do 17 lipca 2016, kierowana jest przede wszystkim do kobiet w wieku 25+. Aktualna kampania Enterolu ma format 8-sekundowego billboardu sponsorskiego. Reklama emitowana jest w stacjach ogólnopolskich - TVN, TVP 1 i TVP2 i tematycznych z portfolio TVN. Kreacja reklamowa prezentuje rodzinę zajadającą owoce na pięknej, słonecznej plaży i cieszącą się urokami idealnych wakacji.
Kampania telewizyjna leku OTC Enterol została zaplanowana i zakupiona przez Infinity Media, zaś za realizację spotu reklamowego odpowiada MBT PRODUCTION Produkcja Filmowa i Telewizyjna. Reżyserem i producentem billboardu jest Bartłomiej Bandoła.
Infinity Media to niezależny dom mediowy z kompetencjami w planowaniu i zakupie wszystkich mediów - od Internetu przez prasę, radio, telewizję, outdoor - po ambient. Zespół ekspertów Infinity Media posiada wiedzę oraz narzędzia niezbędne do efektywnego zaplanowania kampanii reklamowej. Infinity Media uzyskał najlepsze oceny aż w 7 kategoriach badania satysfakcji klientów realizowanego przez „Media & Marketing Polska". W swoich kampaniach wykorzystuje najskuteczniejsze i najnowsze trendy na rynku, poszukując nieprzetartych jeszcze dróg dotarcia.
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|
Komentarze (0)