Technologie » Telekomunikacja
Infobip zaufanym partnerem GSMA
Wspiera to systematyczne działania Infobip ukierunkowane na tworzenie rozwiązań i zwiększanie przychodów dla operatorów sieci komórkowych korzystających z technologii tożsamości cyfrowej.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zgodnie z niedawnym raportem Juniper Research „Digital Identity: Technology Evolution, Regulatory Analysis & Forecasts 2019-2024” usługi związane z weryfkacją tożsamości za pomocą kart SIM, wygenerują ponad 7 miliardów dolarów dla operatorów telefonii komórkowej w 2024 roku. To wzrost o ponad 800% w stosunku do oczekiwanych 859 milionów dolarów za 2019 r.
Richard Cockle, Head of Identity, IoT and Big Data w The GSMA, wyjaśnia: „W GSMA odnotowujemy duże zapotrzebowanie operatorów na dane weryfikujące tożsamość, szczególnie pomocne w kwestii ochrony przed oszustwami i ulepszenia cyfrowych doświadczeń użytkowników. Naszym celem jest wspieranie współpracy operatorów sieci komórkowych w celu wykorzystania tych danych z korzyścią dla całego ekosystemu, od użytkowników po marki i ich partnerów technologicznych. Wierzymy, że Infobip ma odpowiednie kwalifikacje, które pomogą nam w realizacji tej inicjatywy ”.
Kluczowym elementem Identity Revenue Acceleration Initiative jest zapewnienie klientom rzeczywistej wartości i większej funkcjonalności wraz ze wdrażaniem technologii tożsamości cyfrowej, co prowadzi do ogólnej poprawy jakości obsługi klienta. Zapewnia to najwyższy poziom bezpieczeństwa transakcji klientów przy możliwie najmniejszej ingerencji w ich użytkowanie sieci.
Infobip opracował autorskie rozwiązanie Mobile Identity, które oferuje usługi identyfikacji, autoryzacji i ochrony przed oszustwami w czasie rzeczywistym. Znacząco usprawnia ono cały proces zakupowy klienta - od utworzenia konta do płatności lub realizacji innych transakcji. Co ważne Mobile Identity to rozwiązanie zgodne z RODO i chroniące prywatność użytkownika końcowego – ani firmy, ani operatorzy sieci komórkowych nie dowiadują się niczego nowego o użytkowniku końcowym, poza informacjami, które już posiadają.
Mijo Soldin, Dyrektor ds. Strategii i Partnerstwa z Operatorami w firmie Infobip, komentuje: „Konsumenci czują się bardziej komfortowo przechodząc przez całość procesu zakupowego na swoich telefonach – co jest możliwe w dużej mierze dzięki poprawie bezpieczeństwa i wzroście zaufania. Jednak aby zainteresować cały rynek, potrzebujemy pełnego pokrycia, zapewniającego większy popyt i większe przychody dla wszystkich operatorów. Konieczne jest wprowadzenie na rynek zestandaryzowanej oferty produktowej oraz jednolitej polityki prywatności. Jesteśmy zaszczyceni i podekscytowani, że możemy tak blisko współpracować z GSMA nad tą ważną inicjatywą”.
Usługi oparte na tożsamości cyfrowej zwykle koncentrują się na uwierzytelnianiu, autoryzacji, ochronie przed oszustwami i rozmaitych funkcjonalnościach takich jak SIM Swap, Silent Mobile Verification, Instant Form Filling, Know Your Customer (KYC), Account Takeover Protection (ATP) czy Account Tenure, których dostarczają operatorzy sieci komórkowych.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 60 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.
www.infobip.com
Nadesłał:
UnicornMedia
|
Komentarze (0)