Firma » Biznes
Infobrokering, czyli tanie innowacje
„Infobrokering” to hasło jeszcze mało znane polskim przedsiębiorcom. Sytuacja ta jednak będzie się powoli zmieniała, gdyż zarówno życie prywatne oraz biznesowe zmierza dużymi krokami w kierunku Internetu. Obecnie w sieci można znaleźć praktycznie wszystko. I w tym miejscu zazwyczaj się pojawia problem. Proporcjonalnie do wzrostu ilości danych i informacji wrzucanych do Internetu, wydłuża się czas odnajdywania przez nas poszukiwanych treści. Naprzeciw temu problemowi wychodzą brokerzy informacji, którzy są specjalnie przeszkoleni do wykonywania tego typu usług. Ich działalność okazuje się bardzo przydatna dla właścicieli przedsiębiorstw i kadr zarządczych, które nie dysponują wystarczającą ilością czasu potrzebną do monitorowania i przeszukiwania Internetu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jak się okazuje, działalność takich firm jak DataDealers.pl umożliwia dostarczanie wyspecjalizowanej informacji na zlecenie. Firmy mogą skorzystać z okresowych raportów sytuacyjnych, które pozwalają na rozeznanie w branży, podpatrzenie działań konkurencji, obserwację nowości i trendów na rynku, rozeznanie w zmianach prawnych dotyczących działalności firmy, monitoringu mediów. Ponadto przedsiębiorstwa mają okazję na szybkie otrzymanie informacji na temat możliwości finansowania nowych inwestycji oraz rozeznanie w kwestii najbliższych szkoleń, targów i konferencji. Ciekawie prezentuje się również możliwość przeprowadzenia analizy benchmarkingowej, która pozwala wskazać zleceniodawcy, które elementy jego oferty lub obszary działalności wymagają szczególnej uwagi. Analiza prowadzona jest w oparciu o badania porównawcze, w których ujęte są działania konkurencyjnych firm. Dodatkowo, narzędzia pracy jakimi dysponuje infobroker umożliwiają szybkie stworzenie specjalistycznej bazy potencjalnych klientów, których charakterystyka jest wcześniej konsultowana ze zleceniodawcą.
Solidne rozeznanie otoczenia, porównanie działalności z konkurencją, pozyskanie informacji na temat postrzegania marki oraz dysponowanie świeżą informacją pozwala przedsiębiorstwom na szybkie wykrycie zagrożeń lub nadejście ewentualnych zmian na rynku. Co za tym idzie mogą one wcześniej niż inne firmy z branży reagować i podejmować kroki pod kątem nowych inwestycji i wdrożeń.
Więcej na www.datadealers.pl
Nadesłał:
jd
|
Komentarze (0)