Technologie » Telekomunikacja
Inotel to teraz INEA!
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Inotel to wielkopolski operator telekomunikacyjny przejęty 1 września 2014 roku przez INEA. Pierwsze zmiany dedykowane abonentom uruchomiono już 4 listopada ubiegłego roku, kiedy operator wprowadził promocyjną ofertę telewizyjną. Klienci Inotela mieli wtedy możliwość korzystania w niezmienionej cenie abonamentowej m.in. z pakietu podstawowego bogatszego o ok. 40 nowych programów. Promocja trwała przez blisko 3 miesiące i zakończyła się 21 stycznia 2015 r.
Kolejne zmiany operator wprowadził z dniem 1 marca br. Co oznaczają dla abonentów Inotela? – Dostęp do nowych pakietów usług, przydatnych aplikacji i funkcjonalności, a także nowej jakości w obsłudze klienta - zapewnia Michał Korzeniewski, dyrektor marketingu INEA. Nowe pakiety usług to oferta na internet i telewizję cyfrową obejmującą 95 programów (w tym 25 w jakości HD) za cenę 79,90 zł miesięcznie. Druga propozycja to zestaw internet, telewizja cyfrowa i telefon w cenie od 89,90 zł/mc. W ramach tej oferty abonenci zyskują dostęp do blisko 100 kanałów telewizyjnych, internetu o prędkości 45 mb/s oraz nielimitowanych połączeń w telefonii stacjonarnej.
Niezależnie od wybranego pakietu, abonenci posiadający usługę telewizyjną mogą korzystać z aplikacji INEA Online TV, czyli możliwości oglądania programów telewizyjnych na komputerach i urządzeniach mobilnych. Nowością jest także oferta na usługi mobilne dedykowana klientom chcącym obniżyć rachunki telefoniczne. Usługa nielimitowanych połączeń do wszystkich sieci stacjonarnych i komórkowych w Polsce to koszt 29,90 zł/m-c.
Jakie jeszcze zmiany nastąpiły z dniem 1 marca? Abonenci usług internetowych mogą korzystać z darmowych hotspotów INEA umieszczonych w popularnych, poznańskich lokalizacjach, a także w ponad 500 tramwajach oraz autobusach MPK (zarówno w Poznaniu, jak i Koninie). Nowa jakość oferowana abonentom to dostęp do jeszcze większej liczby punktów obsługi (już nie tylko dotychczasowe stanowiska Inotel, ale także wszystkie biura i punkty INEA), dostęp do eBOA oraz infolinii czynnej zarówno w dni powszednie, jak i weekendy oraz święta.
Dodajmy, że powyższe zmiany nie wpłynęły na ważność zawartych umów abonenckich czy wysokość dotychczasowych opłat abonamentowych. W przypadku zainteresowania nową ofertą abonenci mogą uzyskiwać informacje pod numerem infolinii: 61 222 22 22, lub udając się do biur i punktów obsługi klienta.
Źródło:
www.inea.pl/inotel
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
pr-imo
|
Komentarze (0)