Firma » Biznes
Insbay rośnie w siłę
Zobacz więcej zdjęć » |
Piotr Urbanowski posiada przeszło 20 letnie doświadczenie biznesowe w branży multimediów, telekomunikacji i zaawansowanych technologii. Poprzednio pracował w globalnych koncernach medialnych ViacomCBS i Fox Networks Group w skali europejskiej oraz w firmach o zasięgu lokalnym. Był odpowiedzialny za tworzenie strategii rozwoju i realizację wielomilionowych budżetów m.in. dla takich marek jak Comedy Central, Paramount Channel, Nickelodeon, MTV, BBC, NatGeo, Fox, Playboy TV.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Witamy Piotra na pokładzie! Wierzymy, że jego wieloletnie doświadczenia, poparte udokumentowanymi sukcesami, w połączeniu z młodzieńczym entuzjazmem, pomoże nam się wspiąć na najwyższe poziomy jakości i innowacji, przyczyniając się do zwiększania sukcesów naszych Partnerów” – powiedział Mikołaj Krzemiński prezes zarządu w insbay.
insbay jest aplikacją mobilną, w której można przeglądać inspirujące aranżacje wnętrz, ogrodów oraz ciekawe lifestylowe rozwiązania i kupić produkty z programów telewizyjnych. Zadebiutowała w Polsce 10 października 2020 roku. Jesienna ramówka w aplikacji oferowała możliwość przejrzenia i zakupu produktów z czterech formatów HGTV: „Zgłoś remont”, „Para w remont”, „Pomysłowe projekty” oraz świątecznego programu „Remont razem”. Jest to rozwiązanie dla fanów programów lifestyle, którzy poszukują inspiracji oraz ciekawych produktów używanych w produkcjach telewizyjnych. Aplikacja jest darmowa, dostępna na platformy iOS oraz Android do pobrania ze sklepów GooglePlay oraz AppStore.
Aplikacja Insbay pozwala:
1. Przeglądać i kupować przedmioty z programów kanałów TVN Grupa Discovery - TVN Style i HGTV.
2. Dodawać produkty do ulubionych i kolekcjonować je w swojej przestrzeni.
3. Dodawać własne przedmioty, tworzyć kolaże i łączyć z nowymi produktami z programu.
3. Obserwować swój ulubiony program kanałów lifestyle TVN Grupa Discovery.
4. Prezentować swoje ulubione aranżacje w portalach społecznościowych.
5. Szukać interesujących trendów lifestyle oraz informacji z ulubionych programów telewizyjnych.
Nadesłał:
Aneta Koszyczek
|
Komentarze (0)