Technologie » Telekomunikacja
Integrated Solutions z nowymi kompetencjami w obsłudze Contact Center
Integrated Solutions (IS), wyspecjalizowany integrator ICT należący do Orange Polska, rozszerzył dotychczasową ofertę rozwiązań dla Contact Center o Usługę Doradczą. Rozwiązanie zawiera elementy analizy biznesowej i technologicznej - od infrastruktury, przez procesy obsługi Klienta, po marketing, wydatki i realizację celów strategicznych. Decydując się na Usługę Doradczą firma zyskuje wiarygodną informację o poziomie efektywności działu CC, rekomendacje zmian i twarde dane, które stanowią podstawę do podejmowania przyszłych decyzji inwestycyjnych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Usługa Doradcza CC to projekt all in one. Tworząc ofertę staraliśmy się spojrzeć na działy obsługi klienta w sposób jak najbardziej kompleksowy. Przy tak złożonym środowisku, sama analiza infrastruktury, to stanowczo za mało. Dlatego postanowiliśmy pójść o krok dalej, patrząc na CC pod kątem biznesu i IT jednocześnie. Oceniając to, w jakim stopniu obszar ten spełnia założone przez firmę cele finansowe, wizerunkowe i technologiczne” – wyjaśnia Robert Merecki, Kierownik Działu Zintegrowanych Rozwiązań Contact Center. „Tego jeszcze nie było. To w 100 proc. unikatowa usługa na polskim rynku” – dodaje.
Przy realizacji usługi IS współpracuje z firmą Call Profit. W ten sposób połączono dotychczasowe kompetencje integratora zdobyte podczas realizacji projektów Contact Center z doświadczeniem biznesowym Call Profit.
„W ramach Usługi Doradczej pytamy o cel działania – czyli o to, co firma chce osiągnąć. Następnie sprawdzamy, jak kształtują się procesy obsługi klienta, jak wygląda proporcja kosztów do efektów, gdzie warto szukać oszczędności, jak usprawnić procesy raportowania oraz efekty kampanii wychodzących. Oceniamy także jakich kompetencji potrzebują pracownicy CC oraz jakich usprawnień technicznych wymaga środowisko IT - a to tylko część pytań, na które odpowiadamy w ramach wspólnych działań z IS - mówi Agnieszka Ciesielska – Makarowska, właściciel firmy Call Profit. Takie podejście daje klientowi gwarancję, że najważniejsze obszary zostaną odpowiednio zdiagnozowane, a rezultatem prac będą konkretne rekomendacje, w jaki sposób zrealizować założenia biznesowe” – dodaje Agnieszka Ciesielska – Makarowska.
Usługa Doradcza CC skierowana jest przede wszystkim do średnich i dużych organizacji. Doskonale sprawdza się w firmach, gdzie działy handlowe lub centra obsługi klienta to jedne z ważniejszych obszarów biznesowych firmy, jak np. sektor finansowy czy bankowy. Na rozwiązanie zdecydował się już jeden z największych banków w Polsce.
Nadesłał:
iwona.luniewska
|
Komentarze (1)
co to jest CC? nauczcie sie pisać całymi wyrazami