Technologie » Telekomunikacja
Integrated Solutions z ofertą Contact Center dla MSP
Integrated Solutions (IS), wyspecjalizowany integrator ICT należący do Orange Polska, podpisał umowę partnerską z firmą Master Telecom, dostawcą systemu Visual Contact Center Studio. Rozwiązanie usprawnia procesy komunikacyjne w firmie, zwiększając efektywność pracy. Łączy w sobie takie narzędzia, jak telefon, poczta głosowa, czat, mail, fax czy sms, pozwalając na płynne przełączanie się pomiędzy poszczególnymi kanałami. - Z naszych analiz wynika, że w Polsce przeważają średniej wielkości Contact Center, zawierające do 30 stanowisk. System VCC Studio idealnie wpisuje się
w potrzeby takich właśnie przedsiębiorstw – stwierdza Tomasz Podgórski, Kierownik Projektu z Orange. Platforma jest dostępna w dwóch modelach wdrożeniowych – stacjonarnie, na serwerach klienta oraz w technologii cloud computing jako usługa. Zdaniem Krzysztofa Drabiny, Dyrektora Sprzedaży z Master Telecom, największą zaletą systemu na tle innych rozwiązań tej klasy dostępnych na rynku, jest jego elastyczność. – Platforma powstała w oparciu o otwartą architekturę. Dzięki temu można ją łatwo integrować z innym rozwiązaniami IT wykorzystywanymi
w firmie, a także dostosować do dowolnych scenariuszy przepływu informacji - dodaje Krzysztof Drabina.
Nadesłał:
iwona.luniewska
|
Jesienne spotkanie z dynią w Centrum Handlowym Auchan Krasne
„BĘKARTY BERNADETTY” I WARSZTAT ANTYDYSKRYMINACYJNY. TEATR PINOKIO W ŁODZI DLA TYCH, KTÓRZY NIE ODWR
MR.DIY wkracza do Bydgoszczy – nowy sklep już wkrótce w CH Focus
Tapetowanie na nowo – jak połączyć farbę i tapetę w jednym wnętrzu?
Aluprof po raz 17. z tytułem Lidera Rynku Stolarki!
Komentarze (0)