Technologie » Telekomunikacja

Integrated Solutions z ofertą Contact Center dla MSP

Czat, mail, fax, telefon i sms w jednym systemie. IS został autoryzowanym dostawcą platformy Visual Contact Center Studio.

Integrated Solutions (IS), wyspecjalizowany integrator ICT należący do Orange Polska, podpisał umowę partnerską z firmą Master Telecom, dostawcą systemu Visual Contact Center Studio. Rozwiązanie usprawnia procesy komunikacyjne w firmie, zwiększając efektywność pracy. Łączy w sobie takie narzędzia, jak telefon, poczta głosowa, czat, mail, fax czy sms, pozwalając na płynne przełączanie się pomiędzy poszczególnymi kanałami.   - Z naszych analiz wynika, że w Polsce przeważają średniej wielkości Contact Center, zawierające do 30 stanowisk. System VCC Studio idealnie wpisuje się
w potrzeby takich właśnie przedsiębiorstw –
stwierdza Tomasz Podgórski, Kierownik Projektu z Orange.
 Platforma jest dostępna w dwóch modelach wdrożeniowych – stacjonarnie, na serwerach klienta oraz w technologii cloud computing jako usługa.  Zdaniem Krzysztofa Drabiny, Dyrektora Sprzedaży z Master Telecom, największą zaletą systemu na tle innych rozwiązań tej klasy dostępnych na rynku, jest jego elastyczność. – Platforma powstała w oparciu o otwartą architekturę. Dzięki temu można ją łatwo integrować z innym rozwiązaniami IT wykorzystywanymi
w firmie, a także dostosować do dowolnych scenariuszy przepływu informacji
- dodaje Krzysztof Drabina.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

iwona.luniewska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »