Firma » Biznes
Integratorzy bankowi rosną dzięki programom lojalnościowym i szkoleniom
Integratorzy bankowi FinUp oraz Fintegra z Grupy Sales Group, współpracujący z doradcami finansowymi z całej Polski, zanotowali na koniec trzeciego kwartału br. 43 proc. wzrost liczby partnerów w stosunku do roku 2016 r. Na wzrost wpłynęły zmiany, jakie firmy wprowadziły w bieżącym roku, m.in. wdrożenie programu lojalnościowego oraz rozwój pakietu szkoleniowego dla Partnerów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
– Na początku tego roku dla naszych partnerów uruchomiliśmy program lojalnościowy Sales+. W ramach programu organizujemy stale akcje promocyjne, w których nagradzamy za wyniki sprzedażowe. Działając na rynku od 2011 roku, doskonale wiemy, że do naszych partnerów najlepiej przemawiać językiem korzyści ekonomicznych. Potwierdza to prawie dwukrotny wzrost liczby naszych partnerów po jedenastu miesiącach działania programu – mówi Piotr Tabor, Dyrektor Zarządzający FinUp.
Program lojalnościowy integratorów jest oparty na przeliczaniu określonego wolumenu sprzedaży produktów na punkty. Partnerzy, którzy zgromadzili odpowiednią liczbę punktów, otrzymują wybraną nagrodę, m.in. samochody, sprzęt elektroniczny, karty paliwowe czy pakiet ubezpieczenia zdrowotnego. Im większa wartość premiowanej sprzedaży, tym uczestnik programu ma szansę na większą pulę nagród.
Podnoszenie kompetencji
Zdaniem integratorów na wzrost liczby ich partnerów w 2017 roku miało też wpływ rozwinięcie systemu szkoleniowego.
– Dla utrzymania wysokiego poziomu satysfakcji partnerów, równie istotne jest wsparcie na co dzień. Dlatego spore znaczenie w tak dużym przyroście liczby partnerów ma również pakiet szkoleniowy, z którego korzystają. Zorganizowaliśmy w ciągu tego roku wiele szkoleń sprzedażowych i produktowych, w tym przygotowujące do egzaminu KNF w związku z nową ustawą o kredycie hipotecznym – mówi Ryszard Korzonek, Prezes Zarządu Fintegra.
Na rynku dużych firm pośrednictwa finansowego widać coraz większe zainteresowanie dodatkowymi benefitami dla partnerów. Odpowiednio przygotowany system, przynosi korzyści obu stronom. Doradca finansowy zyskuje wymierne profity, firma natomiast bardziej zmotywowanego i efektywnego partnera.
Nadesłał:
dotPR
|
Komentarze (0)