Firma » Reklama
Inteligentne lustra reklamowe WiseGlass w Bonarce (Kraków)
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Sprytna technologia pozwala na zastosowanie targetowania możliwego wcześniej jedynie w przestrzeni wirtualnej. System specjalnych czujników w mgnieniu oka rozpoznaje podstawowe cechy fizyczne odbiorców reklamy (wiek, płeć, odczuwane emocje) i automatycznie dostosowuje do nich treści wyświetlane na tafli lustra.
- Bonarka pomimo pandemii dynamicznie się rozwija i szuka nowych kanałów komunikacji z klientami. Bardzo chętnie sięga przy tym po nowinki technologiczne. Inteligentne lustra WiseGlass uzupełniają system reklamowy centrum, który wykorzystuje także inne nowoczesne rozwiązania, np. takie jak iPostery - mówi Katarzyna Kasprzak, marketing manager Bonarki.
Wskazuje także na walor ekologiczny reklamowych luster: - Zdecydowanie zaliczają się one do energooszczędnych i przyjaznych dla środowiska nośników reklamowych - podkreśla Katarzyna Kasprzak.
- WiseGlass działając w obszarze komunikacji i reklamy od początku stawia na skuteczność dzięki innowacjom. Jednym ze środków realizujących cele naszych klientów jest analityka reklamy, która w wydaniu WiseGlass oparta jest o sztuczną inteligencję. Rozwijając sieć składającą się z inteligentnych luster reklamowych wybieramy współpracę z podmiotami zorientowanymi na rozwój i nowoczesność. Dlatego w Bonarce zainstalowaliśmy nasze najnowocześniejsze nośniki, wyświetlające spersonalizowane reklamy konkretnemu odbiorcy w momencie pozyskania jego uwagi. Rozwiązania WiseGlass zwiększają wydajność prowadzonych kampanii. Wyjątkowe możliwości, jakie daje nasza platforma, zapewnią reklamodawcom skuteczność i precyzyjną analitykę obejrzanych reklam - tłumaczy Waldemar Bieniek, prezes firmy WiseGlass.
Bonarka to wielofunkcyjne centrum handlowe. W swoim portfolio posiada najbardziej pożądane polskie i zagraniczne marki oraz bogatą ofertę usługowo-rozrywkową. Centrum to także kompleksowe medium, które sukcesywnie rozwija własny system nośników reklamy. Zrzesza w mediach społecznościowych ponad 100 000 fanów (Facebook i Instagram).
BONARKA I NEPI ROCKCASTLE PLC
Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City - jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot". Zarządcą obiektu jest firma APSYS.
| Nadesłał:
            bezstronny22 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)