Technologie » Telekomunikacja
Interaktywna, SMS-owa obsługa zleceń w DPD Polska.
Jak informuje dziś portal Gazeta.pl, "22 sierpnia DPD Polska wprowadziła nowe rozwiązanie skierowane do sektora e-commerce z myślą o Kliencie indywidualnym. Od dziś, za pośrednictwem SMS-a, można zmienić termin dostarczenia przesyłki. Nowa usługa powstała z myślą o odbiorcach, którym szczególnie zależy na elastyczności dostawcy. DPD jest pierwszą firmą na polskim rynku, która pozwala odbiorcy interaktywnie decydować o tym, kiedy kurier zapuka do jego drzwi".
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kolejny raz okazuje się, że liczba zastosowań mobilnej komunikacji jest nieograniczona. Jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia zarządzających, dyrektorów, szefów działu IT, brand managerów itp.
Komunikacja SMS może stanowić wartość dodaną w praktycznie każdej branży. Tutaj mamy świetny przykład przewagi różnicującej, gdyż DPD jest pierwszą w Polsce tego typu firmą, która wdraża SMS-owe zmiany w zamówieniu.
Prawdopodobnie SMS-owe zmiany terminu odbioru przesyłki wymagały pokaźnego zaangażowania działu IT. Jednak to o DPD czytamy dziś na stronach portalu Gazeta.pl
Innowacja jest dziś bowiem walutą, którą kupić można zainteresowanie konsumentów i mediów.
DPD serdecznie gratulujemy wdrożenia SMS-owe komunikacji i życzymy wielu zadowolonych obecnych i potencjalnych klientów.
Wyrażamy zgodę na przedruk całości artykułu lub jego części z podaniem linku www.SerwerSMS.pl - platformy masowej wysyłki SMS-ów
Nadesłał:
SerwerSMS.pl
|
Komentarze (0)