Moda » Odzież
Interaktywny magazyn Bonarki w nowej odsłonie
Najnowsze, zimowe wydanie cyfrowego magazynu „Bonarki" już dostępne. Jego twarzą niezmiennie pozostaje Małgorzata Kożuchowska.
- Jednym z głównych celów e-Magazynu „Bonarka" było stworzenie platformy łączącej zakupy online i offline. Interaktywna forma magazynu spodobała się naszym klientom. Powodzeniem cieszą się nie tylko artykuły i porady, ale również retro gry online, w których klienci mają możliwość zbierania punktów w programie lojalnościowym SEZAM. Teraz to wszystko w oryginalnej, świątecznej odsłonie - komentuje Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Bonarki. - Nowoczesna koncepcja magazynu sprawia, że klienci galerii mają znacznie łatwiejszy dostęp do aktualnej oferty naszych najemców - w atrakcyjnej, multimedialnej formie, co doskonale wpisuje się w strategię naszego centrum - dodaje Katarzyna Kasprzak.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Oryginalny koncept został doceniony w tegorocznej edycji konkursu Power of Content Marketing. W kategorii „Magazyn elektroniczny dla klientów" zdobył wyróżnienie za „pracę nad interaktywnością i wykorzystanie możliwości medium". Koncept został zrealizowany inhouse Bonarka, za realizację e-magazynu odpowiada Valkea Media S.A. Nagrody w konkursie Power of Content Marketing Awards zostały wręczone po raz trzynasty. Przyznawane są za najlepsze strategie oraz działania content marketingowe, realizowane zarówno w formie print, jak i digital.
W najnowszym, zimowym wydaniu e-Magazynu „Bonarka" klienci znajdą niezwykłe światowe trendy i stylizacje, ciekawe prezenty, praktyczne porady o zdrowiu i urodzie czy modowo - prezentowy horoskop. W sekcji artykuły inspirujące teksty, w tym m.in.: „Świąteczny dress code, czyli stylizacje na szczególne okazje", „Trend après-ski króluje zimą", Męski look w stylu kultowego agenta 007" czy „Świąteczny glamour, czyli jak stworzyć w domu magiczny klimat".
Nadesłał:
CoreValues
|
Komentarze (0)