Kobieta, zdrowie, uroda » Medycyna
InterMediCo wprowadza ofertę franczyzową
Firma InterMediCo w związku z dynamicznym rozwojem uruchamia ofertę franczyzową. Już 1 stycznia 2014 roku ruszy nabór na pierwszych franczyzobiorców. Na początku przyszłego roku zostaną również ujawnione szczegóły oferowanej współpracy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W ramach umowy franczyzobiorcy otrzymają do dyspozycji najnowocześniejsze wyroby medyczne pomagające w odnowie biologicznej organizmu i rehabilitacji. Będą to m.in.: aparat do przeprowadzania skaningowej Diagnostyki Termoregulacyjnej (STRD), harmonizacji energetycznej oraz zabiegów leczniczych sondą płaszczyznową z diodą elektroluminescencyjną w zakresie bliskiej podczerwieni. Franczyzobiorcy uzyskają również dostęp do najnowszej generacji naturalnych suplementów diety oraz jonizatorów wody.
InterMediCo zapewni franczyzobiorcom także wsparcie merytoryczne z zakresu profilaktyki zdrowotnej, regeneracji zdrowia, suplementacji diety oraz światłolecznictwa. W szerokiej ofercie tego dostawcy specjalistycznych rozwiązań z dziedziny ochrony i regeneracji zdrowia znajdą się również szkolenia dietetyczne w autorskim programie dietetycznej opieki zdrowotnej pod opieką lek. med. Janusza Wietechy, eksperta w dziedzinie światłolecznictwa oraz zdrowego trybu życia.
Klienci nowych placówek będą mogli natomiast wziąć udział w programach lojalnościowych oferowanych przez InterMediCo oraz w pionierskim w skali kraju Programie Regeneracji i Ochrony Zdrowia. W ofercie dostawcy specjalistycznych rozwiązań skierowanej do franczyzobiorców znajdzie się także dostęp do jednego z najnowocześniejszych systemów telemedycyny na świecie.
Do końca 2015 roku zaplanowano otwarcie kilkudziesięciu profesjonalnych placówek InterMediCo w największych miastach w Polsce. O zakwalifikowaniu się do programu będzie decydować spełnienie warunków finansowych oraz merytorycznych, szczególnie wiedza o zdrowiu człowieka i prawidłowym zdrowym trybie życia, a także kolejność zgłoszeń.
Nadesłał:
Commercial Communications
|
Komentarze (0)