Społeczeństwo » Społeczeństwo

Internauci publikują w social media #borejting

Internauci publikują w social media #borejting
Zobacz więcej zdjęć »
Akcja internautów „#borejting” od 5 maja podbija media społecznościowe. Dotychczas pojawiło się prawie 6 tys. wzmianek na ten temat na Facebooku i Twitterze – wynika z danych „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

List ministra finansów do prezesa Trybunału Konstytucyjnego, w którym Paweł Szałamacha zwrócił się do Andrzeja Rzeplińskiego z prośbą o powstrzymanie się od wypowiadania się do mediów do 13 maja, kiedy to znana agencja ratingowa Moodys ma ogłosić aktualną ocenę wiarygodności kredytowej Polski, wywołała w Polakach skrajne emocje.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Bardzo szybko zareagowali internauci na Twitterze. Wśród najpopularniejszych hashtagów pojawiła się fraza #borejting, która w dniach 5-9 maja została wymieniona w tweetach aż 3,7 tys. razy. Akcja #borejting polegała na opublikowaniu wpisu, w którym internauci podawali ciekawe przykłady, czego nie będą robić do 13 maja.

Użytkownicy Facebooka także wzięli udział w przedsięwzięciu. Hasło #borejting opublikowano w 2,1 tys. wpisów i komentarzy na portalu. 

Nie brakowało także bardzo oryginalnych wypowiedzi z #borejting. Oto kilka przykładów 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »