Firma » Biznes
Inwestycje w Galerii SFERA
Pod koniec 2015 roku Galeria SFERA została częścią portfolio CBRE Global Investors, międzynarodowego inwestora działającego na globalnym rynku nieruchomości, stając się jednocześnie jednym z kluczowych projektów firmy. Galeria, której pierwsza część została otwarta w 2001 roku, wciąż pozostaje jednym z nielicznych obiektów handlowych IV generacji w Polsce, oferując Klientom, oprócz 250 sklepów, restauracji i punktów usługowych, także klub muzyczny, 4-gwiazdkowy hotel, magazyny i powierzchnie biurowe.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Od momentu nabycia naszą intencją było podtrzymanie atrakcyjności Galerii SFERA zarówno w oczach Klientów, jak i Najemców, poprzez przeprowadzenie zmian modernizacyjnych odzwierciedlających rynkowe trendy i oczekiwania. Obiekt, który w ubiegłym roku odnotował blisko 13 mln odwiedzin, jest liderem Podbeskidzia, zmiany są jednak konieczne, aby wypracowana przez lata pozycja pozostała niezachwiana” - mówi Karel Zeman, dyrektor CBRE Global Investors Polska.
Projekt modernizacji Galerii SFERA jest podzielony na rozłożone w czasie etapy. Prace, które planowo mają zakończyć się w połowie br., są prowadzone tak, aby nie wpływały na codzienne funkcjonowanie centrum.
Pierwszy zakres ulepszeń obejmuje zmiany wizualne realizowane przede wszystkim w Galerii Sfera I. Odświeżenie ścian, sufitów, wymiana małej architektury i częściowa wymiana oświetlenia, mają na celu dostosowanie starszej części obiektu, do nowszej Galerii SFERA II, która charakteryzuje się postindustrialnym stylem „miasta w mieście”. Ten etap prac jest na ukończeniu, a jego efekty są już widoczne dla odwiedzających. Pierwsze zmiany zauważyć mogą też użytkownicy parkingu wielopoziomowego przy Galerii SFERA II. Jego modernizacja stanowi drugi obszar wdrażanego projektu. W celu ułatwienia nawigacji i korzystania z parkingu, oraz zwiększenia jego przepustowości, Właściciel postanowił m.in. unowocześnić kolorystykę ścian i słupów, wprowadzić oznakowanie obszarów, oraz, w niedalekiej perspektywie, zamontować system informujący o zajętości miejsc.
Trwa także przetarg na generalnego wykonawcę nowego oznakowania kierunkowego wewnątrz Galerii. Zmiany w tym zakresie mają na celu polepszenie komunikacji poziomej – w dużej mierze w kierunku parkingu, i pionowej, która odbywać się będzie przez nowo udostępnione klatki schodowe, co spowoduje odciążenie wind. Pojawią się także nowe narzędzia komunikacji marketingowej z Klientami – nowoczesne, oświetlone nośniki reklamowe, zastąpią miejsce dotychczasowych.
Na terenie Galerii SFERA wprowadzone zostaną także inne, dodatkowe ulepszenia wpisujące się w wzmacniany obecnie pro-rodzinny trend, będący jednym z kierunków strategii marketingowej centrum. Już niebawem ruszy modernizacja pokojów dla rodziców z dziećmi, w toaletach pojawią się dostosowane dla najmłodszych urządzenia i sanitariaty, a na terenie strefy gastronomicznej Galerii SFERA II wydzielona zostanie specjalnie dla nich dedykowana, przyjazna przestrzeń do zabawy i odpoczynku.
Nadesłał:
RedLuck
|
Komentarze (0)