Technologie » Telekomunikacja

IS wdrożył system UCaaS w Banku Spółdzielczym we Wschowie

IS wdrożył kompleksowe rozwiązanie ujednoliconej komunikacji w modelu chmurowym - Unified Communication as a Service (UCaaS) - w 24 oddziałach Banku Spółdzielczego we Wschowie i sześciu punktach kasowych.

Z UCaaS korzysta łącznie 260 pracowników banku zlokalizowanych w placówkach na terenie trzech województw oraz kilkanaście tysięcy klientów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

IS obsługuje kompleksowo całe rozwiązanie wdrożone w instytucji i jej oddziałach. Integrator zarządza także wirtualną centralą telefoniczną banku, dla której dostarczył cyfrowe aparaty Cisco. Przed wdrożeniem UCaaS, IS zmodernizował również sieć WAN. Platforma Unified Communication as a Service została połączona z wewnętrzną aplikacją helpdesk banku wykorzystywaną w Centrum Wsparcia. Dzięki temu bank zyskał możliwość kompleksowego zarządzania wszystkimi procesami związanymi z pracą Centrum Wsparcia m.in.: kontrolowania połączeń oraz rejestracji rozmów.

"Dzięki wdrożonym – opartym o technologię VoIP – rozwiązaniom, nasi pracownicy mogą działać w ramach jednej grupy, niezależnie od tego, gdzie się fizycznie znajdują. Usługa telefonii VoIP wkomponowała się automatycznie w kanał obsługowy. Zaletą rozwiązania jest dostosowanie aplikacji do potrzeb biznesu, a nie podporządkowanie się biznesu rozwiązaniom zastosowanym w aplikacji" - mówi Artur Wichliński Kierownik Wydziału Informatyki Banku Spółdzielczego we Wschowie.

Rozbudowane Centrum Wsparcia oferuje obecnie usługi back office dla pracowników oraz usługi front office dla klientów bankowości internetowej. Różne sposoby komunikacji odbywają się teraz za pomocą jednego, zintegrowanego systemu komunikacyjnego, bez względu na miejsce pobytu i medium dostępu. Są to m.in.: połączenia telefoniczne, konferencje web, głosowe i wideo, zunifikowana poczta elektroniczna, głosowa i fax, biznesowe komunikatory, informacja o dostępności współpracowników, praca grupowa i współdzielenie plików etc.

"Najważniejszą korzyścią dla klienta było dostosowanie rozwiązania do procesów, które występują wewnątrz banku oraz integracja systemu z własnym helpdeskiem. UCaaS, czyli ujednolicona komunikacja, dostarcza pełen zakres funkcjonalności telekomunikacyjnych w modelu „z chmury”, usprawniając w ten sposób wykonywanie codziennych obowiązków służbowych. Elastyczność rozwiązania pozwala na aktywację nowych użytkowników, w każdej chwili w zależności od bieżących potrzeb oraz ujednolicenie przepływu informacji wewnątrz organizacji. Ponadto, system wdrożony w formie usługi to niższe wydatki na utrzymanie infrastruktury. Klient, płacąc co miesiąc ustaloną stawkę, rozlicza się jedynie za te funkcje systemu, z których korzysta" - mówi Sebastian Świątek, Menedżer Sprzedaży ds. Klientów Kluczowych w Integrated Solutions.

Wdrożone w Banku Spółdzielczym we Wschowie rozwiązanie spotkało się z dużym uznaniem branży. Za zrealizowany projekt bank otrzymał wyróżnienie w konkursie Lider Bankowości Gazety Bankowej 2015 oraz Best in Cloud, organizowanym przez magazyn Computerworld.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

iwona.luniewska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »