Technologie » Komputery
iSpot i iMagazine o nowościach z Cupertino
Zobacz więcej zdjęć » |
Fani kalifornijskiego giganta spotkali się tego dnia również w salonie iSpot
w warszawskiej Arkadii, by wspólnie z iMagazine zobaczyć, co tym razem zaprezentuje Apple.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Premiery Apple zawsze wzbudzały wiele emocji wśród wielbicieli nowinek technologicznych. Już od dawna przypuszczano, jakie urządzenia zostaną przedstawione światu na październikowej konferencji. Czego spodziewali się uczestnicy relacji zgromadzeni w iSpot Arkadia? W przeważającej większości premier kolejnych iPadów oraz MacBooka Air.
Spekulacje ustały wraz z nastaniem godziny 15.00 polskiego czasu. Na konferencji, która odbyła się w Nowy Jorku pod hasłem There’s more in the making, Apple zaprezentowało nowego MacBooka Air z ekranem retina. Jego rozdzielczość wynosi 4 mln pikseli. W urządzeniu pojawiła się trzecia generacja klawiatury motylkowej, a każdy przycisk jest podświetlany osobno. MacBook Air został wyposażony w lepsze głośniki – 25% głośniejsze i z dwa razy mocniejszym basem. W obudowie znalazły się trzy mikrofony. Apple zapowiedział, że nowy MacBook Air wytrzymuje 13 godzin pracy podczas odtwarzania wideo
w iTunes. Co ważniejsze – obudowa sprzętu jest o 17 proc. mniejsza, niż jego poprzedników, a waga to zaledwie 1,24 kg! Sprzęt będzie dostępny od 7 listopada. Jego cena w podstawowej wersji wyniesie 1 199 dolarów.
Kolejną nowością jest nowy Mac Mini z sześciordzeniowym, dektopowym procesorem. W maksymalnej wersji RAM będzie miał aż 64 GB. Wersja podstawowa będzie kosztowała 799 dolarów.
Trzecia nowość była długo oczekiwana i spodziewana – Tim Cook zaprezentował nowego iPada Pro. Sprzęt można odblokować tylko za pomocą FaceID. Nowy iPad będzie o 1 mm cieńszy od swojego poprzednika. Fanów urządzeń zapewne zainteresuje fakt, że ekran mniejszego iPada Pro został zwiększony, natomiast w większym iPadzie Pro przekątna została taka sama, przy zmniejszeniu rozmiaru urządzenia. Szybkość iPadów Pro jest imponująca – jak podaje Apple urządzenia prześcigają 92 proc. laptopów sprzedanych w ubiegłym roku. W maksymalnym wariancie będą miały 1 TB wbudowanej pamięci. Użytkownicy ucieszyli się z faktu, że powstała nowa przejściówka USB-C – Lightning, która umożliwia ładowanie iPhone'a z iPada. Ale to nie koniec nowości – Apple Pencil 2 ma magnes, dzięki któremu użytkownicy w łatwy sposób przyczepią go do obudowy iPada Pro. Sprzęt jednocześnie ładuje się indukcyjnie. W nowych iPadach można korzystać z pełnej wersji Photoshopa. Pojemność urządzeń wynosi 64 GB, 256 GB, 512 GB i 1 TB. Ich cena wynosi: iPad Pro 10,5 - 649 dolarów, iPad Pro 2018 11’’ – od 799 dolarów oraz iPad Pro 2018 12,9’’ – od 999 dolarów.
Apple jak zwykle nas nie zawiódł – mówi Janek Trzpil, ekspert iSpot. Już nie możemy doczekać się, aż sprzęt będzie dostępny w Polsce. To, że zaprezentowane dziś nowości będą jeszcze lepsze technicznie -wiedzieliśmy. Ale pozytywnym zaskoczeniem dla nas jest fakt, jak dużo elementów premierowych urządzeń powstaje dzięki recyclingowi, a tym samym przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego - dodaje.
***
iSpot Polska – informacje
iSpot Apple Premium Reseller to sieć salonów z pełną ofertą firmy Apple oraz firm trzecich specjalizujących się w tworzeniu produktów komplementarnych do iPodów, iPhone’ów, iPadów oraz Maców. Jest to sieć salonów spełniających restrykcyjne wymogi międzynarodowego programu Apple Premium Reseller. Zespół iSpot składa się z certyfikowanych specjalistów posiadających wiedzę pozwalającą na zaprezentowanie oraz dopasowanie aktualnie dostępnych, najnowocześniejszych na świecie rozwiązań do realnych potrzeb klienta. Odwiedzając salony iSpot, klient ma możliwość praktycznego przetestowania każdego z rozwiązań. iSpot Poland jest częścią Hili Ventures.
Więcej informacji na stronie: www.ispot.pl
Nadesłał:
MCConsultants
|
Komentarze (0)