Gospodarka » Żywność

Jacobs CREMA GOLD - nowość od Jacobs Cronat Gold w segmencie kaw rozpuszczalnych typu Crema

Jacobs CREMA GOLD  - nowość od Jacobs Cronat Gold  w segmencie kaw rozpuszczalnych typu Crema
Zobacz więcej zdjęć »
Mondelez Polska, lider rynku kawy w Polsce1 rozszerza ofertę o nowy produkt w segmencie kaw typu Crema2. Jacobs CREMA GOLD, w postaci delikatnego pudru, o harmonijnym smaku i z subtelną kawową pianką jest dostępna w sprzedaży od września br.

Jakobs_Crema_Cronat_Gold_DuoPack.jpgPierwsza kawa rozpuszczalna typu Crema w postaci pudru - Jacobs Velvet o bogatym smaku i z delikatną pianką - pojawiła się na rynku w 2007 roku. Utworzyła nowy segment kaw rozpuszczalnych, zapoczątkowany przez firmę Mondelez Polska (wcześniej Kraft Foods Polska), lidera rynku kawy w Polsce1.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Crema jest najszybciej rosnącym segmentem rozpuszczalnych kaw markowych w Polsce. Jego sprzedaż rozwija się bardzo dynamicznie, odnotowując dwucyfrowe wzrosty z roku na rok. Niemalże co piąta złotówka wydawana na kawę rozpuszczalną, jest przeznaczana na zakup kawy
z segmentu Crema3.

 

Od września br. do segmentu kaw rozpuszczalnych typu Crema dołączyła Jacobs CREMA GOLD. Nowa propozycja marki stanowi 100% mieszankę starannie dobranych kaw o harmonijnym smaku oraz charakterystycznej, subtelnej i naturalnej kawowej piance. To nowy wariant kawy Jacobs Cronat Gold - lidera kaw rozpuszczalnych premium w Polsce4. Kawa jest dostępna
w dwóch wielkościach opakowań - 100g i 200g, w sugerowanej cenie detalicznej równej cenie Jacobs Cronat Gold, odpowiednio ok. 17 zł i 27 zł.

 

Badania przeprowadzone przez Mondelez Polska wykazały, że kawa Jacobs CREMA GOLD została pozytywnie oceniona przez polskich konsumentów - aż 80% zadeklarowało chęć zakupu5. Użytkownicy kaw typu Crema zwracają uwagę na delikatny smak oraz kawową piankę, które idealnie łączą się z chwilami przyjemności i relaksu z kawą.

 

„Najważniejsze atrybuty Jacobs CREMA GOLD to subtelna pianka i harmonijny smak, idealnie komponujące się z chwilami przyjemności i relaksu z kawą. Wierzymy, że nowa wyjątkowa kawa od marki Jacobs spełni oczekiwania konsumentów i na stałe dołączy do codziennych rytuałów”. - komentuje Joanna Starczewska - Junior Brand Manager Covenient Coffee/Młodszy Kierownik ds. Zarządzania marką, kawa rozpuszczalna, Mondelez Polska.

Nowy wariant Jacobs Cronat Gold powstał z myślą o miłośnikach delikatnej kawy z pianką. Jest adresowany do kobiet prowadzących aktywny styl życia, które w natłoku codziennych obowiązków szukają chwili dla siebie - najlepiej z filiżanką kawy niosącą prawdziwą przyjemność i relaks.

1 Mondelez Polska za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, 22,4% udziału wartościowego w kategorii kawy, Cała Polska, Sierpień 2012 - Lipiec 2013

2 segment kaw typu Crema obejmuje marki: Jacobs Velvet, Maxwell House Delikatny, Nescafe Sensazione Creme, Douwe Egberts Silk, Nescafe Gold Crema, Tchibo Gold Selection Crema; pozostałe segmenty: kawa liofilizowana, kawa aglomeryzowana, inne kawy w postaci pudru

3 Mondelez Polska za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, 19,1% udziału wartościowego w segmencie kawy rozpuszczalnej, Cała Polska, Sierpień 2012 – Lipiec 2013

4 Mondelez Polska za Nielsen, Udziały wartościowe w segmencie Premium kawy rozpuszczalnej wg. definicji Mondelez, Cała Polska, lipiec 2012 - czerwiec 2013

5 Ipsos Designor, Concept Product Test 2013 (Purchase Intent Top2Boxes: 80%)

 

O marce Jacobs

 

Kawy Jacobs to produkty wysokiej jakości dostępne na rynku od 1869 r. W Polsce marka Jacobs obecna jest od 1992 r. Od tamtego czasu cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem konsumentów
i od lat pozostaje niekwestionowanym liderem wśród marek kawowych*. Szeroki asortyment produktów złożony z kaw rozpuszczalnych, mielonych, miksów kawowych, a także kaw do ekspresów Tassimo oraz pierwszej w Polsce Pełnoziarnistej kawy Rozpuszczalnej MILLICANO od Jacobs Krönung pozwala zaspokoić różnorodne gusta i potrzeby nawet najbardziej wymagających konsumentów. Kawa Jacobs postrzegana jest przez konsumentów jako prawdziwa kawa, wyróżniająca się wysoką jakością. Szeroka gama produktów Jacobs umożliwia konsumentom wybranie tych, które odpowiadają ich potrzebom w różnych porach dnia. Oferta kawowa Mondelez Polska to marki premium: Jacobs Krönung, Jacobs Krönung Expresso, Jacobs Krönung MILLICANO
i Jacobs Cronat Gold, a także marki Jacobs Velvet, Jacobs Aroma oraz Jacobs Night & Day. Ich popularność wśród polskich konsumentów zapewnia Mondelez Polska pozycję lidera na polskim rynku kawy*. Jest to także efekt wiodącej pozycji firmy we wszystkich głównych segmentach - kaw mielonych, rozpuszczalnych i ziarnistych.

Mondelez Polska S.A.

Mondelez Polska S.A., wcześniej Kraft Foods Polska S.A., jest wiodącą firmą branży spożywczej
w Polsce, od 21 lat obecną na naszym rynku.

Jej bogata oferta obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka
i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki, krakersy TUC, cukierki Halls oraz kawy: Jacobs, Maxwell House, Carte Noire, system gorących napojów Tassimo.

Mondelez Polska S.A. jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą funkcjonuje w Polsce od 29 kwietnia 2013 r. Zatrudnia blisko 3200 pracowników i jest liderem na rynku kawy, czekolady i ciastek markowych w Polsce.** Zmiana nazwy to efekt podziału koncernu Kraft Foods na dwie niezależne spółki giełdowe, z których pierwsza - Kraft Foods Group, Inc. - prowadzi działania w branży spożywczej na rynku północnoamerykańskim. Druga - Mondelēz International, Inc. koncentruje się na kategorii przekąsek i działa w ponad 165 krajach, a jej obrót za rok 2012 wyniósł 35 miliardów USD.

Rozpoczęcie działalności pod nową nazwą nie wiąże się ze zmianami w sposobie działania firmy
w Polsce - w zakresie współpracy z partnerami czy w stosunku do konsumentów.

Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest światowym potentatem w branży przekąsek
i światowym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia, cukierków, kawy oraz napojów. Jest również właścicielem wartych miliardy dolarów marek poprzednio należących do Kraft Foods, takich jak czekolady Cadbury i Milka, kawa Jacobs, ciasteczka LU, Nabisco i Oreo, napoje w proszku Tang
i gumy do żucia Trident. Mondelēz International notowany jest w indeksach giełdowych tj.: Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 i Dow Jones Sustainability. Zachęcamy Państwa do odwiedzenia naszych stron internetowych 
http://www.mondelezinternational.com
i
www.facebook.com/mondelezinternational

*Mondelez Polska za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Sprzedaż wartościowa, Rynek Kawy, Cała Polska, 2010 - 2012

**Mondelez Polska za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Sprzedaż wartościowa w kategorii kawy, czekolady
i ciastek, Cała Polska, Lipiec 2012 - Czerwiec 2013 r.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Alert Media

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »