Dom » Ogrody
JADAR na międzynarodowych targach BUDMA 2016. Debiut JADAR HOME
Zobacz więcej zdjęć » |
Tegoroczne targi Budma niewątpliwie były dobrą okazją do świętowania związanego z wprowadzeniem zupełnie nowej marki własnej JADAR HOME. Podczas wydarzenia można było zobaczyć nieprezentowane wcześniej przez spółkę Jadar rozwiązania dla budownictwa w zakresie aranżacji domów, mieszkań czy ogrodów wykończonych w najwyższym standardzie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Debiutem na targach i designerską perłą stoiska JADAR była nowo-wprowadzona kategoria produktowa JADAR HOME. Flagowym produktem marki jest dekoracyjny beton architektoniczny stwarzający wiele możliwości aranżacyjnych, nie tylko dla zewnętrznych elewacji, lecz także dla podłóg i ścian wewnątrz domu. Realizacje z zastosowaniem dekoracyjnego betonu spełniają wymagania najwyższych obecnie standardów i charakteryzują się niezwykłym, wręcz unikatowym designem. W ofercie Jadar Home klient ma do wyboru płyty o strukturze porowatej lub gładkiej w kolorze białym, szarym, kości słoniowej, a także czarnym. Dostępne w wymiarach 30x30 cm, 30x60 cm, 60x60 cm, 90x60 cm, o grubości 2 cm. Nowatorskie rozwiązania można było zobaczyć na specjalnie zaprojektowanym przez JADAR stoisku o wymiarach ponad 30 mkw.
- Jesteśmy obecni na większych branżowych wydarzeniach w kraju i za granicą. To dla nas okazja do przedstawienia naszych najnowszych realizacji i rozwiązań, jakie możemy zaproponować pojawiającym się na targach architektom i inwestorom, a także klientom indywidualnym. Stoisko firmy JADAR cieszyło się dużym zainteresowaniem nie tylko z uwagi na ciekawe aranżacje związane z dekoracyjnym betonem. Uwagę przykuwała także nowa kolekcja kostki ColorBlend, dzięki której otrzymać możemy niepowtarzalne aranżacje kolorystyczne w ogrodzie czy na podjeździe – mówi Bartosz Leszczyński, dyrektor ds. handlu w JADAR sp. z o.o.
Nadesłał:
ValueCommunication
|
Komentarze (0)