Motoryzacja » Samochody

Jak działa usługa Consierge Volvo?

Jak działa usługa Consierge Volvo?
Zobacz więcej zdjęć »
W San Francisco pilotażowo uruchomiono nową usługę Volvo. Właściciele samochodów szwedzkiej marki mogą zlecić np. zatankowanie lub umycie samochodu, albo wizytę w serwisie.


Właściciele Volvo biorący udział w pilotażowym programie mogą użyć aplikacji, która zidentyfikuje dostępne usługi conscierge w najbliższej okolicy i pomoże je zamówić. Zamówienie jest automatycznie wysyłane do autoryzowanego partnera Volvo, który zajmie się kompleksowo autem.

Aplikacja pozwala na użycie “jednorazowego” cyfrowego kluczyka, który zostaje przypisany do dostawcy usługi. Kiedy usługa zostanie zakończona, samochód zostanie zablokowany, a funkcjonowanie cyfrowego kluczyka zostaje zdezaktywowane. Samochód może zostać zwrócony tam, skąd został zabrany lub może być dostarczony w inne, wyznaczone przez klienta miejsce.

Głównym celem działów innowacji elektronicznych Volvo Cars w Kalifornii, Szanghaju i Geteborgu jest zdefiniowanie potrzeb rosnącej rzeszy klientów i rozwojowi funkcjonalności w taki sposób, aby spełnić ich potrzeby. Usługa Volvo On Call oparta jest na otwartej strukturze, do której w łatwy sposób można dodawać nowe funkcjonalności w tym także takie, które w znaczny sposób pozwolą zaoszczędzić czas, tak cenny w dzisiejszym świecie.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JK PR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »