Firma » Biznes
Jak kalendarze odzwierciedlają firmę?
Zobacz więcej zdjęć » |
Jako że reklama jest dźwignią handlu, przedsiębiorcy i właściciele najróżniejszych firm zastanawiają się, w jaki rodzaj reklamy zainwestować, by zyskać nowych klientów stosunkowo niewielkim kosztem. Wielu z nich skłania się ku tradycyjnym formom reklamy, jeszcze inni zdecydowanie stawiają na gadżety reklamowe: kubki z logo firmy, długopisy, notesy, kalendarze książkowe, parasole, smycze do kluczy, breloczki. Są one rozdawane klientom czy kontrahentom, którzy mogą ich używać na co dzień w biurze lub poza nim. Niektóre, jak na przykład kalendarze trójdzielne, wyeksponowane w widocznym miejscu przyciągają wzrok osób odwiedzających siedzibę firmy czy urząd, a samym pracownikom pozwalają na łatwe sprawdzenie dat. Takie kalendarze, zawieszane na ścianach lub rozdawane klientom do noszenia portfelu, są idealnym i – co ważne – estetycznym nośnikiem informacji o firmie. Do przedstawienia takich danych można wykorzystać główkę oraz dodatkowe miejsce pod ostatnim kalendarium lub między kolejnymi kalendariami. Kalendarz trójdzielny jest przygotowany na specjalne zamówienie klienta agencji reklamowej i drukarni. Można wybrać wśród wielu modeli tego typu kalendarza, np. zamówić kalendarz trójdzielny z zegarem lub wersję spiralowaną, a nie klejoną. Kalendarze na 2014 to dobra inwestycja dla wszystkich, którzy chcą się zareklamować w oryginalny i niedrogi sposób. Z pewnością podarowanie klientom i współpracownikom kalendarza na nowych rok będzie bardzo przychylnie odebrane.
Nadesłał:
zami
|
Komentarze (0)