Gospodarka » Opakowania

Jak pozbyć się uciążliwych reklam?

Często zdarza się nam otrzymywać promocyjne gazetki, mnóstwo ulotek, które zapychają nam skrzynkę pocztową, również folderów promocyjnych, które nierzadko walają się nam pod nogami, kiedy wychodzimy z domu na klatkę schodową. Jest to bardzo irytujące.
Zastanawiamy się zapewne jak można by się pozbyć tych zakłócających nam porządek rzeczy, ale chyba nie mamy na to zbyt wielkiego wpływu. Podobny problem stanowią opakowania reklamowe, z którymi mamy stały kontakt, ponieważ nawet robiąc zakupy w osiedlowym sklepie otrzymujemy reklamówkę lub torbę papierową z logo sklepu lub innej marki, której produkty są sprzedawane w tym sklepie.

 

Uważam, że jest to niezmiernie duży problem. Jednak nie możemy sami na niego wpływać. Przecież nie powstrzymamy ludzi, którzy roznoszą ulotki lub foldery reklamowe i wrzucają je nam pod drzwi lub do skrzynki pocztowej, ponieważ jest to ich praca, często dla nich trudna i wymagająca sprytu, na przykład wtedy, gdy muszą się dostać do bloku, w którym zamontowany jest domofon. Dla nich liczy się głównie to ile materiałów promocyjnych rozniosą.

Opakowania reklamowe w sklepie też nie są rzeczą do końca złą. W końcu jest to po pierwsze dla nas wygoda, że mamy w co zapakować swoje zakupy, tym bardziej jesteśmy usatysfakcjonowani jeśli opakowanie to jest zupełnie darmowe i dostępne w nieograniczonej ilości. Po drugie zaś jest to forma reklamy danego sklepu czy marki, która szuka kanału, w którym może prezentować swoje produkty czy sklep.

Jak możemy więc zauważyć jesteśmy zmuszeni do przyjmowania opakowań reklamowych i innych materiałów promocyjnych, ponieważ jest to część gospodarki i naszego życia w społeczeństwie. Zapewne sami generowalibyśmy takie materiały, jeśli chodziłoby o reklamę naszej marki, firmy czy sklepu. Nie jest to zatem nic dziwnego.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

l.nowak1815

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »