Firma » Reklama

Jak rozpoznać luksusową markę?

Jak rozpoznać luksusową markę?
Zobacz więcej zdjęć »
Luksus kojarzy nam się przede wszystkim ze znanymi markami i firmami, jednak nie tylko popularność wśród ludzi, czy wysoka cena świadczy o tym, że coś jest luksusowe. Jak rozpoznać luksusową markę?

- Według nas luksus to jest cała taka otoczka około sprzedażowa, bo to nie jest tylko przyjście do sklepu i wybranie produktu, ale nasze salony specjalizują się bardzo fachową obsługą i pomocą – tłumaczy newsrm.tv Katarzyna Śliwińska z firmy RuckZuck.  Luksusem jest to, że firma stara się od samego wejścia do sklepu ułatwić klientowi proces zakupu, oferując pomoc w doborze produktu czy jego montażu. Jak mówi Henryk Ryczek ze Stone Master, klient jest w dzisiejszych czasach wybredny, wysublimowany i lubi sprawdzone marki.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Jednak jak znaleźć firmy, które rzeczywiście można uznać za luksusowe? 26 października w hotelu Marriott w Warszawie odbyła się VI edycja uroczystej Gali pt. „Luksusowa Marka Roku 2015”. Wyjątkową aurę stworzyli tegoroczni laureaci. Honorowe statuetki „Luksusowej Marki Roku 2015” za wyróżniającą działalność w bieżącym roku wręczono m.in. takim firmom jak: RuckZuck, Ferrari, Wittchen, Newsrm.TV, Grand Lubicz, Stone Master S.A., Aries Hotel & Spa, czy Deutsche Bank.

 

Jak mówi Mariusz Pujszo, organizator Gali „Luksusowa Marka Roku 2015”,  przygotowując Galę chciał nie tylko nagrodzić wyróżniające się marki, lecz również stworzyć platformę towarzysko-biznesową. W dzisiejszych czasach ludzie żyją szybko, w ciągłym stresie i uczestniczą w wyścigu szczurów, a spotkanie na takich galach pozwala im nie tylko na zrelaksowanie się, ale również na nawiązanie ciekawych kontaktów z ludźmi, których w normalnych warunkach nie mieliby okazji poznać.

 

Wypowiedź: Mariusz Pujszo, Organizator Gali "LMR2015"; Katarzyna Śliwińska, RuckZuck; Henryk Ryczek, Stone Master

Źródło: Newsrm.TV



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Anna Kołakowska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »