Firma » Bankowość

Jak ruszać się z Getin Mobile

Getin Bank i agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT przygotowali teledysk promujący aplikację Getin Mobile, umożliwiającą logowanie do systemu bankowego za pomocą zdefiniowanego ruchu. Klip został zmontowany z materiałów zgromadzonych w ramach akcji z interaktywną wiatą przystanku we Wrocławiu.

W marcu na jednym z wrocławskich przystanków została zamontowana gablota AMS, która umożliwiała interaktywną zabawę. Ekran i moduł wbudowane w instalację pozwalały przechodniom zapoznaćsię z aplikacją Getin Mobile oraz zapraszały do tanecznej ekspresji przy remiksie Jericho zespołu C2C. Dzięki gablocie można było odsłuchać ten utwór i zatańczyć w wiacie przystanku, a występ rejestrowała kamera. Korzystając z wirtualnej klawiatury na dotykowym ekranie, każdy decydował, czy chce, by jego taniec pojawił się w teledysku Getin Banku. Za oprogramowanie nośnika odpowiadała firma Aduma. Pomysłodawcą i wykonawcą całej akcji promocyjnej banku jest agencja 180heartebats + JUNG v. MATT.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Getin Bank jako pierwszy w Polsce wykorzystał technologię umożliwiającą włączenie przechodniów w interakcję z przystankową wiatą. Akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem wrocławian, ponad 300 osób wzięło w niej udział. Najlepsze popisy taneczne zostały wykorzystane w wyjątkowym klipie promującym aplikację Getin Mobile. Dostępny w AppStore i Google Play program umożliwia użytkownikom smartfonów logowanie do systemu bankowego za pomocą zdefiniowanego ruchu palcem po ekranie dotykowym, tzw. wężyka. Taneczna akcja w lekki, oryginalny sposób nawiązuje do tej funkcji aplikacji.

Teledysk jest dostępny na kanale Getin Bank w serwisie Youtube: http://www.youtube.co/watch?v=H_byc1Hw6DY. Przy jego tworzeniu agencja 180heartebats + JUNG v. MATT wykorzystała nagrania udostępnione przez uczestników wrocławskiej akcji i animacje w stylu vintage, które nadały klipowi wyjątkowy charakter.

- Cała akcja z interaktywnym przystankiem, a następnie powstały klip są doskonałym przykładem na to, że ludzie lubią się angażować, o ile koncept jest po prostu fajny. Doskonale widać również jak prosty może być link pomiędzy produktem, a akcją, by był zrozumiały  - powiedział Bartłomiej Walczuk, Senior Art Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

LHC

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »