Firma » Biznes
Jak skutecznie wykorzystać media społecznościowe do budowania marki?
Zobacz więcej zdjęć » |
Uczestnicy spotkania poznają istotne elementy budowania strategii komunikacji marketingowej, a także wiele praktycznych wskazówek z zakresu prowadzenia firmowych profili na najpopularniejszych portalach społecznościowych. Nie zabraknie również informacji o wykorzystaniu najważniejszych narzędzi wspierających komunikację z klientami za pośrednictwem social media.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Prowadząca szkolenie Marlena Mazur to założycielka wrocławskiej agencji kreatywnej Inspiring Communication, którą stworzyła od podstaw zaledwie kilka miesięcy po ukończeniu studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Marlena specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów marketingowych oraz tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji w social media. Jej warsztaty w Idea Hub będą kolejnymi, które podejmują temat komunikacji w mediach społecznościowych. W kwietniu o tym, jak dotrzeć do klientów młodego pokolenia, dla których social media stały się głównym sposobem porozumiewania z markami, mówił Adam Przeździęk, autor popularnego bloga mediafeed.pl.
Warsztaty ,,Jak zaplanować promocję startupu w mediach społecznościowych?” odbędą się we wtorek 23 maja w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem www.socialmediawstartupie.evenea.pl.
Nadesłał:
Komunikacja Plus
|
Komentarze (0)