Rozrywka » Hobby
Jak wybrać dobry sklep z miodami?
Zobacz więcej zdjęć » |
Dobry sklep z miodami - czy to tradycyjny, czy internetowy - powinien wzbudzać zaufanie, którego nie sposób zbudować od zaraz. Oprócz sprawdzenia, ile czasu dana placówka funkcjonuje na rynku, trzeba zadawać sprzedawcom i producentom pytania o szczegóły, wypytywać o dane produkty znajomych oraz samemu je wypróbować, używać i oceniać. Warto też polecać innym rzetelne punkty sprzedaży, aby i oni mogli z nich korzystać, a jednocześnie przeglądać uczciwe rekomendacje.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Gdy już wybierzemy polecany sklep z rozsądnym stażem, dobrze przyjrzyjmy się jego ofercie. Nie kupujmy miodów bez etykiet z informacją o miejscu pochodzenia, adresie pasieki czy dacie zbioru, nawet, jeżeli są one tańsze, niż markowe propozycje. W ten sposób najłatwiej jest naciąć się na produkt, który nie do końca spełni nasze oczekiwania.
A jaka cena miodu jest w porządku? Niestety, dobry miód nie jest tanim produktem. Tym niemniej przesada w jedną czy w drugą stronę powinna już wzbudzać nasz niepokój. Miód ze sprawdzonej, polskiej pasieki powinien kosztować w granicach 25-30 zł za 500 gr w zależności od gatunku i w tych widełkach dobry sprzedawca powinien zaoferować nam przynajmniej kilka, jeśli nie kilkadziesiąt gatunków do wyboru.
Czy musimy obejrzeć miód przed zakupem? Ja wolę to zrobić, szczególnie jeśli kupuję u danego sprzedawcy pierwszy raz. Jeśli natomiast mam już do niego zaufanie, mogę spokojnie zaryzykować zakup na odległość. Osobiście preferuję miody płynne, ale przypomnę, że krystalizacja jest naturalnym procesem scalania miodu i nie wpływa na jego właściwości. Jeżeli chcemy, by nasz miód znów był cieczą, możemy delikatnie go podgrzać (np. w kąpieli wodnej ok. 40 stopni).
Mam nadzieję, że teraz już wiecie, jak i gdzie kupić naprawdę dobry, wartościowy miód. Zapraszam też na stronę pewnego sprzedawcy: www.miodowekontynenty.pl!
Nadesłał:
ewa.wysmyk@honeybee.pl
|
Komentarze (0)