Firma » Reklama
jak wybrać swiąteczne prezenty dla firmy?
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Materiały promocyjne to przeważnie nośnik informacji i emocji związanych z naszą firmą. Od naszych pomysłów i działań będą zależały ostateczne efekty naszych starań.
Gadżety reklamowe to popularne i skuteczne narzędzie budowania relacji z otoczeniem naszej firmy czy instytucji. Drobne gifty promocyjne to również sposób na budowanie korzystnego wizerunku naszej firmy. Dobór atrakcyjnych suvenirów promocyjnych nie jest jednak łatwym zadaniem. Przy ich wyborze, trzeba wziąć pod uwagę wiele informacji i czynników związanych z profilem naszej działalności, naszą grupą docelową, preferencjami naszych klientów i partnerów biznesowych, budżetem, działaniami konkurencji, czy chociażby porą roku. A zacząć powinniśmy naturalnie od celu, który chcemy osiągnąć...
Gadżet reklamowy może być nośnikiem informacji. Najczęściej są one wykorzystywane jako źródło informacji o naszym brandzie, jego wyjątkowych cechach, adresie stron www, na których można odnaleźć więcej informacji, numerach kontaktowych. Dotyczy to głównie upominków masowych, które poprzez swoje zastosowania, kolorystykę, użyteczności, mają nawiązywać do naszej firmy, produktu czy usługi. Wśród popularnych i powszechnych upominków od lat prym wiodą artykuły biurowe: pióra i długopisy, zestawy piśmiennicze, drobne artykuły elektroniczne, flash peny, kalkulatory, zegarki, artykuły gospodarstwa domowego i narzędzia, kubki, scyzoryki, drobne sprzęty agd, naczynia ceramiczne i szklane, filiżanki, upominki związane z czasem i pogodą: zegary i zegarki, stacje pogodowe, termometry, okrycia przeciwdeszczowe, okulary słoneczne, upominki z kategorii dla niej i dla niego, kalendarze i notesy, smycze zwane logobandami, odzież promocyjna: czyli koszulki, kurtki, czapki, rękawiczki, szaliki, upominki dla dzieci, maskotki, pluszaki, drobne gry i zabawki, wreszcie torby reklamowe i najzwyklejsze reklamówki.
Odrębną grupą upominków reklamowych są te, które przygotowujemy dla naszych kluczowych klientów, czy partnerów biznesowych. Są to zazwyczaj upominki z wyższej półki, które mają podkreślić wyjątkowe znaczenie naszych partnerów i relacji. Pamiętać należy tu jednak o kilku zasadach. Ekskluzywne gadżety reklamowe nie powinny być zanadto zobowiązujące. Zbyt drogi upominek może przynieść więcej szkody niż pożytku. Warto tu postawić bardziej na unikalność i wyjątkowość upominku, oryginalny i zaskakujący pomysł. Można w ten sposób zaoszczędzić też spore pieniądze, a dobrze "wymyślony" tani acz zaskakujący upominek, może znacząco ocieplić relacje z naszymi partnerami.
Przy doborze upominków reklamowych warto sugerować się również, czasem w którym będzie on wręczany. Jest dużo upominków bezpiecznych - całosezonowych, takich jak chociażby czy kubki reklamowe, ale już np.: ciepłe kapcie, trudno dawać klientowi latem.
Specjalnym okresem w skali roku są święta Bożego Narodzenia. Zwyczaj obdarowywania się prezentami na Mikołajki, Boże Narodzenie i Nowy Rok jest dogodną okazją, aby przypomnieć się naszym klientom i partnerom, uhonorować ich lojalności i przywiązanie do naszych produktów i usług. Specjalnie na ten okres przygotowywane są dla klientów firm, specjalne kolekcje zawierające gadżety świąteczne i upominki reklamowe na Boże Narodzenie. Ciekawym prezentem świątecznym i coraz bardziej popularnym stają się również świąteczne okolicznościowe kosze upominkowe ze słodyczami
i innymi łakociami.
Doskonałym pretekstem do obdarowania klientów drobnymi prezentami mogą być również święta Wielkiej Nocy, urodziny firmy, targi i imprezy branżowe czy eventy firmowe.
Komentarze (0)