Firma » Biznes
Jak wypromować swój start-up?
Zobacz więcej zdjęć » |
Uważnie śledzisz wszystkie artykuły w internecie na temat promocji, zarówno tej tradycyjnej jak i internetowej. Od nadmiaru informacji pęka Ci już głowa, nie ogarniasz definicji - tu inbound tam outbound marketing, tu content, tam ambient. Chyba potrzebujesz pomocy profesjonalistów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Agencja promocji - na co zwrócić uwagę?
W jaki sposób dokonać właściwego wyboru agencji marketingowej? Jakie ustalić kryteria? Jak dokonać selekcji? Czy ma to być IQFM - agencja promocji czy może jakiś inny podmiot? Zanim podejmie się decyzję o nawiązaniu współpracy należy zadać sobie podstawowe pytanie - jaki chcę osiągnąć cel i na jaki mój problem agencja ma przygotować rozwiązanie? Świadomość rezultatów działania ma przede wszystkim zapobiec naszemu rozczarowaniu, a określenie wskaźników działań da nam mierzalny i namacalny dowód efektywności pracy agencji. Jeśli za bardzo nie wiemy, w jakim kierunku chcemy rozprzestrzenić działania marketingowo-promocyjne, warto z tym problemem również zwrócić się do wybranej agencji. Kilka wskazówek, w jaki sposób znaleźć tę najlepszą. Po pierwsze należy sprawdzić jej wiarygodność, staż na rynku, opinie innych klientów. Następnie warto udać się do agencji osobiście, zapoznać się z otoczeniem, nawiązać pierwszy kontakt z zespołem. Wgląd w portfolio również weryfikuje autentyczność i profesjonalizm firmy. W ten sposób namacalnie możemy przekonać się o działalności firmy, jej zleceniodawcach i pozycji na rynku, jaką zajmuje.
Poczuj, że ktoś się Tobą opiekuje
Warto uważnie przeanalizować zaproponowane przez agencję działania. Zobaczyć, czy są one spójne z wizją, misją i strategią naszego przedsiębiorstwa. Czy dzięki nim osiągniemy zamierzony cel i czy efekt końcowy będzie dla nas zadowalający? Jeśli pierwsze wrażenie było pozytywne i masz poczucie, że agencja zaopiekowała się Tobą i Twoim start-upem, warto wejść z nią w dłuższą współpracę.
Profesjonalny zespół specjalistów na pewno wypromuje Twój biznes zarówno w internecie jak i w obszarze field marketingu. Celem zarówno Twoim, jaki i agencji promocji jest zwiększenie sprzedaży, a to przekłada się przecież na Twój zysk i Twoje zadowolenie.
Nadesłał:
Facet Marek
|
Komentarze (0)