Technologie » Internet
Jak założyć internetowy sklep z bielizną?
Zobacz więcej zdjęć » |
Pomysł na biznes
Tak jak większość sklepów internetowych, zalążkiem jego założenia na początku jest pomysł. Przejście od pomysłu do realizacji jest bardzo łatwe i szybkie. Na początek załóż sklep testowy na okres 14 dni, gdzie możesz wypróbować wszystkie narzędzia, które są oferowane przez oprogramowanie platformy. Podczas testowania sklepu możemy go powoli konfigurować typowo pod przyszłą sprzedaż. Po skończonym czasie próbnym czas na aktywację sklepu i rozpoczęcie sprzedaży we własnym, internetowym sklepie z bielizną.
Sklep offline czy online?
Sklep stacjonarny posiada wiele ograniczeń między innymi pod względem lokalu, który przez swoje wymiary uniemożliwia efektywną prezentację produktu, a także nie pomieści dużej liczby jednocześnie odwiedzających go osób. Sklep internetowy pozwala na pokazanie wszystkich modeli produktów dostepnych w ofercie. Dzięki dokładnym zdjęciom, Klient przed dokonaniem zakupu będzie mógł zobaczyć najdrobniejsze detale produktu. Korzystając z potencjału urządzeń mobilnych, zaprojektowanie sklepu pod smartfony lub tablety za pomocą Responsive Web Design stwarza nowe możliwości zdobywania nowych Klientów.
Jak założyć internetowy sklep z bielizną krok po kroku?
KROK 1: SKLEP TESTOWY
Pierwszym krokiem do prowadzenia własnego biznesu - oczywiście oprócz pomysłu - jest założenie sklepu testowego na okres 14 dni. Przez ten czas można wypróbować możliwości oferowanych narzędzi przez platformę RedCart. To najważniejszy czas dla każdego przyszłego właściciela e-biznesu, ponieważ to on jako zarządca sklepu powinien czuć się dobrze w Panelu administracyjnym. Podczas testowania sklepu można go powoli konfigurować po to, by po aktywacji był gotowy do rozpoczęcia sprzedaży. Warto pamiętać, że by legalnie prowadzić sprzedaż w sklepie internetowym z bielizną, należy mieć założoną działalność gospodarczą. W czasie przygotowania sklepu z bielizną po wymagania obecnego rynku e-commerce - należy dostosować wygląd sklepu internetowego do charakteru branży. Sklep działający w branży bieliźniarskiej przede wszystkim powinien zachęcać do zapoznania się ofertą za pomocą grafiki oraz zdjęć. By sprzedawać - należy zaprojektować sklep z wyczuciem smaku, jednocześnie kusząc zdjęciami i intuicyjnym działaniem sklepu.
KROK 2: AKTYWACJA
Gdy funkcje jakie oferuje nam platforma są dla nas przyjazne i intuicyjne, nadszedł czas na wybranie odpowiedniego abonamentu sklepu. W przypadku już większości platform, opłaty za sklep obowiązują w pakietach rocznych. Jest to o tyle wygodny sposób płatności, że pozwala na pokrycie z góry kosztów za sklep i wyzwala we właścicielu poczucie przywiązania i zobowiązania wobec sklepu. Aktywacja jest ostatnim krokiem, która pozwoli zrealizować marzenie o własnym biznesie. Pakiety abonamenotwe na platformie RedCart zostały skonstruowane tak, by właściciel mógł wybrać dogodny dla niego sposób rozwoju sklepu.
KROK 3: INTEGRACJA
Połączenie się z hurtownią za pomocą gotowej integracji, to rozwiązanie komfortowe zarówno dla początkujących sprzedawców jak i doświadczonych posiadaczy sklepów internetowych. Od wybranego dostawcy będzie można pobierać produkty do naszego sklepu z bielizną. Przed wybraniem odpowiedniej należy zapoznać się z asortymentem jaki jest w ofercie. Warto zapytać też hurtownię, czy oferują współpracę opartą na takim modelu sprzedaży jak dropshipping.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
KROK 4: PROMOCJA
Na liście hurtowni na platformie RedCart widnieją firmy, które oferują wyroby polskiego przemysłu bieliźniarskiego, a także zagraniczne znane marki, które są rozpoznawalne na całym świecie. Dla każdego właściciela sklepu integracja z hurtownią będzie istotną sprawą podczas tworzenia oferty produktów. Lecz kiedy wszelkie działania w kierunku stworzenia funkcjonalnego sklepu internetowego są już gotowe - czas na rozpromowanie go za pomocą narzędzi dostępnych w oprogramowaniu. Na początku warto zająć się grupą lojalnych Klientów, którzy parokrotnie dokonywali zakupu w sklepie z bielizną.
KROK 5: SPRZEDAŻ
Kiedy narzędzia promocyjne takie jak newsletter połączony z bonami rabatowymi sprowadzą Klientów do Twojego sklepu czas, by stworzony sklep spełnił swoją rolę - sprzedał jak najwięcej. Prawidłowo skonstruowany sklep daje możliwości zakupu w 3 prostych krokach:
1) Dodanie produktu do koszyka. Wystarczy kliknąć małą ikonkę koszyka, która widnieje obok wybranego produktu.
2) Wypełnienie danych lub zalogowanie się do sklepu jeśli jesteśmy już zarejestrowani, wybór sposobu dostawy oraz płatności. Zarejestrowani Klienci, którzy dokonywali już wcześniej zakupów w sklepie i wypełnili swoje dane - wystarczy, że zalogują się w sklepie. Rejestracja w sklepie pozwala na wgląd w historię zamówień, a także na obserwowanie zmieniających się statusów dotyczących zamówienia.
3) Potwierdzenie dokonania zakupu za pomocą przycisku POTWIERDŹ. To już finał dokonywania zakupów - proste, prawda? ;)
Kobiety czy mężczyźni?
Kto najczęściej kupuje w sklepach internetowych z bielizną? Okazuje się, że prawie 70% kupujących to. mężczyźni! Prawdziwy szturm na sklepy online odbywa się oczywiście przed Walentynkami. To właśnie wtedy mężczyźni poszukują idealnego prezentu dla swoich wybranek. W tym czasie sklepy organizują z wielotygodniowym wyprzedzeniem kampanię informującą o promocjach oraz modelach, które będą w okazyjnej cenie. Czy zatem wychodzi na to, że kobiety nie kupują bielizny w sklepach internetowych? Otóż kobiety szczególnie czekają na rabaty oraz promocje by dokonać zakupów w sklepie z bielizną. Okazje, na które czekają można podkreślić wysłaniem newsletterów, a także za pomocą mediów społecznościowych.
Nadesłał:
RedCart
|
Komentarze (0)