Gospodarka » Żywność
Jaki podzielić się miłością z bliskimi? Znamy na to sposób!
Sprawdzonym upominkiem na Walentynki są słodycze, o czym doskonale wie marka Ptasie Mleczko®, która z tej okazji zorganizowała wyjątkowy konkurs „Podziel się z miłością”. To idealny sposób, aby nie tylko zaskoczyć bliskich pysznymi słodkościami, ale również wygrać fantastyczne nagrody, które uprzyjemnią święto zakochanych i wspólnie spędzone z bliską osobą chwile.
Konkurs pt. „Podziel się z miłością” to doskonała okazja, by uprzyjemnić dzień spędzony wspólnie z bliską sercu osobą, a także możliwość wykazania się kreatywnością i wygrania wyjątkowych nagród. Zasady są niezwykle proste. Uczestnicy zobowiązani są do zakupu minimum jednego pudełka pianek Ptasie Mleczko® o dowolnym smaku, zachowania dowodu zakupu i zarejestrowania się na stronie: www.ptasiemleczko.pl. Następnie należy wykonać zadanie konkursowe, które brzmi: „Podziel się słodkim i lekkim wyznaniem dla swojej drugiej połowy” oraz dołączyć do niego zdjęcia dowodu zakupu potwierdzającego kupno dowolnego opakowania pianek Ptasie Mleczko®.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W tym konkursie liczy się przede wszystkim kreatywność, oryginalność i dobry smak. Na laureatów czekają wyjątkowe nagrody w postaci: 4 kart przedpłaconych Sodexo o wartości 1500,00 zł, 28 kart przedpłaconych Sodexo o wartości 400,00 zł i aż 100 walentynkowych boxów z niebiańsko lekkimi piankami Ptasie Mleczko®. Karty gotówkowe pozwolą na spędzenie romantycznych chwil we dwoje np. podczas wyjazdu lub kolacji przy świecach, natomiast w przypadku zupełnie innego pomysłu na przeznaczenie pieniędzy - nic nie stoi na przeszkodzie. Karty Sodexo są uniwersalne i można użyć ich w dowolnym miejscu i celu. Ale to nie koniec nagród! Marka Ptasie Mleczko® postanowiła docenić i wyróżnić starania uczestników konkursu, dlatego najlepsze wyznania przesłane do 5.02 mają szansę ukazać się na walentynkowym ekranie w samym sercu Warszawy!
Oprócz aktywacji konsumenckiej, koordynowanej przez agencję GoldenSubmarine, marka Ptasie Mleczko®prowadzi szerokie działania w ramach kampanii walentynkowej. Agencja zajmuje się również prowadzeniem działań w social mediach E.Wedel. Z kolei agencja mediowa Zenith odpowiedzialna jest za planowanie i zakup mediów, w tym też udział marki w walentynkowym wydaniu Dzień Dobry TVN, zaś agencja Liquid Tread koordynuje współprace z influencerami. Komunikacją Public Relations zajmuje się Walk PR.
Nadesłał:
walk_pr
|
Komentarze (0)