Społeczeństwo » Społeczeństwo
Jakie odblaski zaprojektują dzieci? Trwa akcja „Błyśnij dla bezpieczeństwa”
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Na czym polega akcja? Szkoły i przedszkola z regionu łódzkiego mają okazję zawalczyć o stworzenie projektu najlepszego odblasku, który zostanie wyprodukowany i bezpłatnie rozdystrybuowany przez Port Łódź. Zasady konkursu „Błyśnij dla bezpieczeństwa” są proste. Udział w nim wziąć mogą wszystkie grupy przedszkolne, zerówkowe i klasy 1-3 szkół podstawowych z instytucji państwowych województwa łódzkiego. Zadaniem dzieci będzie stworzenie projektu odblasku poprawiającego ich widoczność na drodze w formie rysunku, malunku, kolażu lub wycinanki.
Z nadesłanych projektów, jury wyselekcjonuje 10 najciekawszych prac. W drugim etapie konkursu prace zostaną umieszczone na profilu centrum w serwisie Facebook i poddane głosowaniu internautów. Trzy prace, na które zostanie oddana największa liczba głosów, będą ponownie przedstawione jury, które wybierze najlepszy projekt. Zostanie on później wyprodukowany w formie odblasku, przekazany przedszkolom i szkołom biorącym udział
w konkursie oraz bezpłatnie rozdystrybuowany
w centrum handlowym Port Łódź.
- Samotne powroty dzieci ze szkoły, zajęć pozalekcyjnych czy nawet od kolegów i koleżanek zawsze wywołują obawy u rodziców, szczególnie teraz, gdy coraz szybciej robi się ciemno. Chcemy przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa najmłodszych. Zależy nam na tym, by każda ich droga kończyła się szczęśliwie - mówi Emilia Lange-Cichocka, menadżer działu marketingu Portu Łódź. - Zachęcam szkoły i przedszkola do udziału w naszym konkursie „Błyśnij dla bezpieczeństwa”. Dzieci będą mogły nie tylko twórczo się zrealizować, ale także zdobyć dla swojej szkoły cenne nagrody finansowe, które mogą zostać przeznaczone na bieżące potrzeby placówki – dodaje Emilia Lange-Cichocka
Regulamin konkursu „Błyśnij dla bezpieczeństwa” znajduje się na stronie internetowej www.portlodz.pl.
Nadesłał:
Maria Szwed
|

Trwa emisja akcji BNXT – fintech z Krakowa w centrum uwagi ekspertów rynku
Glow up dla Ciebie, upgrade dla pupila – MOVA wyprzedza Black Friday
Ile mieszkań sprzedali deweloperzy w 3 kw. 2025
80 lat emocji! Jubileuszowa wystawa Teatru Muzycznego w Łodzi
Credit Agricole w czołówce rankingu banków Newsweeka
Komentarze (0)