Społeczeństwo » Szkolnictwo i nauka
James Cook Languages wchodzi na polski rynek
Firma James Cook Languages już od dłuższego czasu przygotowywała ekspansję na rynek zagraniczny. Ponad rok analizowała i porównywała potencjał niemal wszystkich krajów europejskich. Za kraj najbardziej atrakcyjny uznała właśnie Polskę, m.in. ze względu na duże zapotrzebowanie na rozwój umiejętności językowych, liczbę mieszkańców oraz PKB, który
w Polsce jest dwuipółkrotnie wyższy niż w Czechach.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Po wnikliwej analizie polskiego rynku, czeska firma zdecydowała się na zakup renomowanej szkoły o obrotach w wysokości ponad dwóch milionów złotych, od wielu lat oferującej szkolenia językowe bardzo wysokiej jakości i posiadającej atrakcyjnych klientów korporacyjnych. James Cook Languages planuje kontynuację szkoleń językowych dla firm oraz zwiększenie obrotów szkoły językowej ACT w roku 2017 o 10-20 %. W kolejnych latach chce rozszerzyć ofertę kursów dla osób prywatnych. Zarówno w Czechach, jak i w Polsce największym powodzeniem cieszą się kursy języka angielskiego. Strategiczne cele firmy to zdobycie pozycji jednego z najważniejszych graczy na rynku polskim, osiągnięcie kilkakrotnie wyższych obrotów, rozszerzenie działalności w całym kraju oraz pozyskanie jako klientów międzynarodowych korporacji.
Nowe stanowisko Country Managera obejmie Jakub Juhaňák, od kilku lat pracujący w czeskim James Cook Languages jako Key Account Manager. Pełniąc tę funkcję, był odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych i obsługę kluczowych klientów.
Trwa kompleksowa analiza ACT, na podstawie której zostaną wytyczone średnioterminowe i długoterminowe cele firmy. Część elementów metodyki, procesów i standardów polska szkoła będzie stopniowo przejmować od czeskiej, ale z uwzględnieniem warunków lokalnego rynku. W grupie JCL Group szkoła językowa ACT nadal będzie działać pod swoją dotychczasową nazwą.
„Wejście na polski rynek jest dla James Cook Languages wielkim wyzwaniem. Chociaż Polska jest kilkakrotnie większa niż Czechy, nie ma na razie tutaj żadnej szkoły, która jest z nami porównywalna pod względem wielkości. Mamy tu do czynienia z rozproszonym rynkiem, na którym chcemy zaistnieć z nowym poziomem jakości usług językowych dla firm“, mówi Jakub Štefeček, współwłaściciel i dyrektor firmy James Cook Languages.
Nadesłał:
itbccom
|
Komentarze (0)