Kobieta, zdrowie, uroda » Ciało

Jesienna edycja Ekocudów w Gdańsku zakończona sukcesem!

Jesienna edycja Ekocudów w Gdańsku zakończona sukcesem!
Zobacz więcej zdjęć »
Mieszkańcy Trójmiasta pokochali Ekocuda – już po raz czwarty tak tłumnie przybyli, by zakupić swoje ulubione kosmetyki i poznać nowe marki, które oferują produkty inspirowane naturą.

Zarówno wystawcy, jak i uczestnicy nie mogą się doczekać kolejnych targów – nic dziwnego, gdyż każda edycja to możliwość osobistego poznania producentów z odbiorcami ich kosmetyków, wymiany doświadczeń i zdobycia nowej wiedzy na temat naturalnej pielęgnacji skóry. Wszystko po to, by dbać o siebie naturalnie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Weekendowe wydarzenie było na bieżąco komentowane przez uczestników i wystawców w mediach społecznościowych. Uczestnicy dzielili się swoimi wrażeniami, polecali stoiska, które ich zdaniem warto odwiedzić, pokazywali swoje zakupy. Można było przeczytać m.in. takie wpisy: „Czuję się jak w niebie!”; „Byliśmy dzisiaj na @Ekocuda Targach Kosmetyków Naturalnych. Było dużo wystawców i jeszcze więcej klientów. Jesteśmy w szoku, że aż tak dużo ludzi interesuje się takimi produktami.”; „Dziś przyjemnie spędziłam czas na czwartej edycji @Ekocuda w Gdańsku. Przywitał mnie ogrom wystawców i bogata oferta, aż ciężko było zdecydować się, co wybrać.”. Wystawcy także doceniali możliwość bezpośrednich rozmów ze swoimi klientami: „EKOCUDA GDAŃSK DZIEŃ 1 uważamy za totalnie udany. Moc wrażeń i słów uznania, dziękujemy!”[1].

– Społeczność, która się tworzy wokół naszych targów to dla nas największy dowód na to, że to, co robimy ma sens. Z edycji na edycję przybywa nowych wystawców, marek, produktów, na których poznanie z niecierpliwością czekają miłośnicy ekokosmetyków. Te spotkania często owocują wieloletnimi relacjami, wystawcy poznają swoich klientów, często doceniają ich lojalność specjalnymi rabatami czy próbkami produktów. Zarówno wystawcy, jak i klienci wychodzą z targów zadowoleni, a to dla nas najważniejsze. – mówi Zuzanna Mierzejewska, pomysłodawczyni i organizatorka targów Ekocuda. Dodaje: Wśród wystawców są marki, które są z nami od samego początku, rozwijają się wraz z nami. To niesamowite obserwować, jak z roku na rok poszerza się ich oferta, a także zwiększa kolejka klientów. Cieszę się, że rynek kosmetyków naturalnych tak dynamicznie się rozwija i dzięki temu, mamy coraz większy wybór ekokosmetyków.

Już po raz trzeci Ekocuda odbyły się na terenie Stadionu Energa w Gdańsku, ale po raz czwarty w tym mieście. Na uczestników poza szeroką ofertą kosmetyków naturalnych czekały także inne atrakcje. Dużym zainteresowaniem cieszył się wykład Agnieszki Niedziałek, ambasadorki Ekocudów, autorki bloga napieknewlosy.pl, która o pielęgnacji włosów wie prawie wszystko. Eko-warsztaty poprowadził także Wielki Kufer. Odwiedzający mogli liczyć na specjalne oferty cenowe, promocje czy premiery nowych produktów. Dodatkowo, idąc w kierunku zero waste, wiele marek przyjmowało puste opakowania, była także szansa dolewek produktów.

 

PATRONI MEDIALNI:

Radio ESKA, TrustedCosmetics.pl, Ekologia.pl, joga-joga.pl, napieknewlosy.pl, N jak natura, Piggy PEG, PINK MINK Studio, Natalia Siwiec / Nathsiw, Biokurier.pl, WIZAZ.pl, Co Jest Grane24, Polki.pl, Imperium Kobiet, Law Business Quality, Inspirantka.pl, Ulica ekologiczna, Czytamy etykiety, Wirtualne kosmetyki, Yoga & Ayurveda, Samo Zdrowie, Trendy Art of Living, Business Woman & Life, Stowarzyszenie Kosmetyki Bez Okrucieństwa, Magazyn Kosmetyki, Dobra Mama, magazyn E!stilo, V mag, Kliknij w zdrowie, Joga.pl, Zdrowa Lista Zakupów, MiastoDzieci.pl, My3Miasto, Mamy Mamom, JOGA.PL,  Wielki kufer, Zakręcovnia, Magazyn Kobiet Mademoiselle, Gazeta Wieczór Pomorza, Alissvlogchannel.

 

Więcej informacji na:
www.ekocuda.com
www.facebook.com/ekocudacom
www.instagram.com/ekocuda

 

[1] Zacytowane wypowiedzi pochodzą z portalu Instagram z wpisów użytkowników z hasztagiem #ekocuda.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Aleksandra Matuła

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »