Gospodarka » Żywność
Jeśli przerwa między Żubrami, to mała. Żubr kontynuuje silne wsparcie w sezonie letnim.
Tym samym Żubr kontynuuje przyjętą strategię i wątek z poprzedniej kampanii, 
 w której pojawiły się dwa Żubry. Możemy spodziewać się, że będzie konsekwentnie wspierał swoje piwo w całym sezonie wakacyjnym i w drugiej połowie roku. 
„Działania zaplanowaliśmy tak, by płynnie przejść z jednej akcji do kolejnej. W ten sposób, w kluczowym dla nas momencie roku, utrzymujemy wsparcie na najwyższym możliwym poziomie. Fani Żubra mogą, jak zawsze, liczyć na interesujący spot: wartką akcję i zaskakujące, humorystyczne zakończenie oraz dwuznaczne hasło” - mówi Łukasz Kling, Junior Brand Manager Żubra z Kompanii Piwowarskiej.
Wersje 30 i 15- sekundowe reklamy pojawią się w TV i social mediach. Za  kreację odpowiada agencja PZL,  za produkcję dom produkcyjny OTO Film. Udźwiękowieniem zajęło się studio Juice, a postprodukcją Platige Image. Działaniami digital kampanii kieruje agencja Huta 19, 
 a za social media oraz PR odpowiada agencja Tailor Made PR. Kampanię zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.   
Zobacz spot „Jeśli przerwa między Żubrami, to mała”
| Nadesłał:
            konradTMPR | 
 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)