Gospodarka » Żywność

Jeśli przerwa między Żubrami, to mała. Żubr kontynuuje silne wsparcie w sezonie letnim.

Żubr rozpoczął kolejną, ogólnopolską kampanię TV pod hasłem: „Jeśli przerwa między Żubrami, to mała”. Akcja do października br. będzie silnie wspierana w mediach.

Tym samym Żubr kontynuuje przyjętą strategię i wątek z poprzedniej kampanii,
w której pojawiły się dwa Żubry. Możemy spodziewać się, że będzie konsekwentnie wspierał swoje piwo w całym sezonie wakacyjnym i w drugiej połowie roku.

 „Działania zaplanowaliśmy tak, by płynnie przejść z jednej akcji do kolejnej. W ten sposób, w kluczowym dla nas momencie roku, utrzymujemy wsparcie na najwyższym możliwym poziomie. Fani Żubra mogą, jak zawsze, liczyć na interesujący spot: wartką akcję i zaskakujące, humorystyczne zakończenie oraz dwuznaczne hasło” - mówi Łukasz Kling, Junior Brand Manager Żubra z Kompanii Piwowarskiej.

Wersje 30 i 15- sekundowe reklamy pojawią się w TV i social mediach. Za  kreację odpowiada agencja PZL,  za produkcję dom produkcyjny OTO Film. Udźwiękowieniem zajęło się studio Juice, a postprodukcją Platige Image. Działaniami digital kampanii kieruje agencja Huta 19,
a za social media oraz PR odpowiada agencja Tailor Made PR. Kampanię zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.

Zobacz spot „Jeśli przerwa między Żubrami, to mała”



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

konradTMPR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Za 11 dni:
XXVIII edycja festiwalu Sounds of the Dolomites w górach Trentino we Włoszech
dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »