Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
Jest kolor, jest radość! Marka SUBWAY® zaprasza na fiestę
„Nie” dla szarości, huczne „tak” dla zabawy i koloru! W kanałach social media marki SUBWAY® trwa konkurs pod hasłem #subfiesta. Sieć restauracji zachęca swoich fanów do wspólnego świętowania, rozrywki w gronie znajomych i odmienienia dobrze znanych miejsc.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Konkurs polega na sfotografowaniu siebie, swoich znajomych lub zakątków swojego miasta razem z barwnym, kojarzącym się z Meksykiem, elementem. Jego wybór zależy od inwencji uczestników – mogą to być sztuczne wąsy, kolorowe kapelusze sombrero, ponczo czy też postawiony na przystanku autobusowym kaktus. Zdjęcie takie fani umieszczają na swoim profilu Instagram, oznaczając je tagiem #subfiesta. Autorzy 3 najciekawszych i najbardziej oryginalnych fotografii zostaną nagrodzeni platerem sandwiczy, który uświetni każdą fiestę w gronie znajomych. Autorzy kolejnych 27 prac, wyróżnionych przez sieć SUBWAY®, otrzymają kupon na suba15.
Aby rozkręcić imprezę i podnieść jej temperaturę jeszcze bardziej, marka przygotowała dla konkursowiczów zestawy złożone z sombrero i sztucznych wąsów, które pozwolą im przeistoczyć się w rozśpiewanych Mariachi. Żeby je zdobyć, wystarczy w komentarzu pod postem konkursowym podzielić się przepisem na udaną fiestę.
Konkurs nieprzypadkowo organizowany jest właśnie jesienią, kiedy dni stają się krótsze, a słońce chowa się za chmurami i rzadko zaszczyca nas swoją obecnością. Akcja Fiesta Mexicana ma pokazać wszystkim, że każdy dzień jest dobry do świętowania. Jej celem jest skłonienie ludzi do spontanicznego cieszenia się nawet drobnymi rzeczami i codzienne naładowanie ich pozytywną energią.
– Meksykanie są znani z umiejętności celebracji codzienności. Każda okazja jest dla nich warta spontanicznego świętowania. Taki właśnie pozytywny model myślenia chcemy zaszczepić naszym klientom. Chcemy pokazać, że możemy wprowadzić kolor na nasze ulice, że to od naszego nastawienia zależy, czy przejdziemy przez dzień pełni optymizmu. Konkurs ma inspirować fanów do dzielenia się radością – mówi Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki.
Nowy sandwicz, promowany przy okazji akcji Fiesta Mexicana, doskonale oddaje tę ideę. Jego wyrazisty i bogaty smak, będący połączeniem świeżych i zróżnicowanych dodatków, to prawdziwa uczta w meksykańskim stylu. Wprawi w dobry humor i doda energii wszystkim, którzy jej potrzebują.
Konkurs potrwa 3 tygodnie. Marka SUBWAY® ma jednak nadzieję, że uda jej się trwale zaszczepić Klientom zamiłowanie do fiesty i wskazać inspiracje do odnajdywania radości na co dzień.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
QACommunications
|
Komentarze (0)